-
Üyelik
28.04.2016
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Web
-
Konum
İsveç
-
Ad Soyad
V** K**
-
Mesajlar
234
-
Beğeniler
16 / 43
-
Ticaret
0, (%0)
Merhaba değerli arkadaşlar, uzun zamandır geliştirmiş oldugum bir ticket sistemi var, stabil ve responsive şeklinde. Normal ticket sistemi herşey fakat bunun dışında onu diğerlerinden ayıracak birkaç şey eklemek istiyorum burda sizden fikir istiyorum. Sizce ticket sisteminde normal işlevler dışında neler olmalı?
Şimdiden herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.. ((Sistem altyapısı PHP'dir.))
Professional Wordpress Services - Search in forums and find me!
-
Üyelik
19.02.2017
-
Yaş/Cinsiyet
24 / E
-
Meslek
Web Developer
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
M** A**
-
Mesajlar
933
-
Beğeniler
136 / 276
-
Ticaret
11, (%100)
Bilgi bankasi tarzi bir bolum yararli olur. Bunun disinda kullanicilarin yonetici cevaplarini oylayabilecegi bir sistemde dusunebilirsiniz.
Sizin sistemi bilemem ama ben suanda hesk kullaniyorum. Ustune mods for hesk temasi kurulu. Hem goruntu hemde isleyis bakimindan mukemmel.