lostyazilim
tr.link

Bir Ticket Sisteminde neler olmalı?

2 Mesajlar 581 Okunma
lstbozum
tr.link

KingOfPHP KingOfPHP Developer Kullanıcı
  • Üyelik 28.04.2016
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Web
  • Konum İsveç
  • Ad Soyad V** K**
  • Mesajlar 234
  • Beğeniler 16 / 43
  • Ticaret 0, (%0)
Merhaba değerli arkadaşlar, uzun zamandır geliştirmiş oldugum bir ticket sistemi var, stabil ve responsive şeklinde. Normal ticket sistemi herşey fakat bunun dışında onu diğerlerinden ayıracak birkaç şey eklemek istiyorum burda sizden fikir istiyorum. Sizce ticket sisteminde normal işlevler dışında neler olmalı?

Şimdiden herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.. ((Sistem altyapısı PHP'dir.))
 

 

Professional Wordpress Services - Search in forums and find me!
wmaraci
reklam

MuhammedArslan MuhammedArslan Msa Web Tasarım Kullanıcı
  • Üyelik 19.02.2017
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Web Developer
  • Konum Bursa
  • Ad Soyad M** A**
  • Mesajlar 933
  • Beğeniler 136 / 276
  • Ticaret 11, (%100)
Bilgi bankasi tarzi bir bolum yararli olur. Bunun disinda kullanicilarin yonetici cevaplarini oylayabilecegi bir sistemde dusunebilirsiniz.
Sizin sistemi bilemem ama ben suanda hesk kullaniyorum. Ustune mods for hesk temasi kurulu. Hem goruntu hemde isleyis bakimindan mukemmel.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al