netbozum
wmaraci reklam

Çağrı Merkezi Altyapısıyla Alakalı

2 Mesajlar 533 Okunma
Toplam 2 mesaj ve 533 görüntüleme
acebozum
wmaraci reklam

malcolmx malcolmx Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 25.02.2016
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Kurum
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad E** S**
  • Mesajlar 37
  • Beğeniler 4 / 17
  • Ticaret 1, (%100)
Merhaba arkadaşlar bir kurumda çağrı merkezi yöneticisi olarak görev alıyorum,bulut santral kullanmaktayız ve ne yazikki kullandığımız sistemde karşı tarafın sesinde kesilmeleri oluyor zaman zaman ,Sultangazi bolgesindeyiz kullanmış olduğumuz internet bağlantısının optimizasyonunu kaç kere yaptırdık ama sonuç olmadı ,bizde farklı bir altyapı kullanmak istiyoruz ,büyük firmalarin kullandığı altyapı nedir veya tavsiyeleriniz nelerdir,önerilerinizi sabırsızlıkla bekliyorum, teşekkürler...

Eşit: 3 tane ofisimiz ve birde genel merkez var ,ona göre bir telefon altyapısı olmasi tercihimizdir.
 

 

wmaraci
reklam

fullstackdev fullstackdev WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 25.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek full stack developer
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** Ç**
  • Mesajlar 334
  • Beğeniler 35 / 93
  • Ticaret 0, (%0)
http://www.voyce.cc/ ile gorusebilirsin
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al