Merhaba arkadaşlar, forumda bu işlere yeni yeni giren, ne yapacağını bilmeyen birçok insan var. Herkes birkaç kritik noktasını not düşerse tahminimce faydalı bir başlık ortaya çıkartabiliriz. Benim yazdığım şablonda yazılması önemli değil bu arada.
Sabırsız olunmamalı
Bir projenin geleceğini 3 ayda belirlemek imkansız gibi bir şeydir, en umulmadık projelerim dahi 9 ayını doldurduğunda düzgün kazançlar bırakabildi. Hatta küçük bir webmaster değilde, büyük bir örnek isterseniz Google denilebilir. Şirket devamını görmediği için 98 yılında 1 Milyon dolara kendini satılığa çıkartıp Yahoo'ya teklif götürmüştü.
Bütçeye göre hareket edilmeli
Benim gibi düşünmeyen insanlar olabilir ama eğer bütçe x.xxx olmadıkça google odaklı çalışmak pek doğru değil, düşük bütçelerle sosyal medya odaklı çalışmalar yapmak daha doğru diyebilirim. Yani google'da 1. sıraya gelemiyorsanız, en azından sosyal medyada kemik bir kitle edinebilirsiniz.
Yabancı dil odaklı düşünmek
Projeye başladınız, 2 yıl geçti ve günlük hit olarak 25k-35k kuruna geldiniz ve fazlasını Türkiye'den bekleyemeyeceğiniz aşikarlaştı. Yapılacak şey belli, İngilizce, Almanca, İspanyolca şekilde işleyebilecek projelere atılmak...