Giriş Yap / Kayıt Ol
ytmatikvip

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

4Beğeni
  • 1 Yazan Aykut
  • 1 Yazan NovemberNight
  • 1 Yazan AhmetKarabulut
  • 1 Yazan imsomnia

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Webmaster Genel

Site yapım aşamasındadır sayfasını nasıl yapabilirim?

  #1  
Okunmamış 18 Aralık 2016, 20:17
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 17 Aralık 2015
Cinsiyet: Erkek
Ad, Soyad: Ce... Di...
Mesajlar: 79
Beğeniler: 17 / 26
Ticaret: 1, 100%
Arkadaşlar ana sayfa da ''site yapım aşamasındadır'' gibi birşey olmasını ve arka fonda da istediğimiz fotoğrafın olmasını istiyorum. Bunu bir şablon, script ya da eklenti gibi birşey ile nasıl yapabilirim illa wordpress olmasına gerek yok yeter ki göze hoş ve güzel gelsin.
kochost smmfull
  #2  
Okunmamış 18 Aralık 2016, 20:20
Aykut Adlı Üyenin Avatarı
Yaşa Mustafa Kemal Paşa
 
Üyelik Tarihi: 29 Kasım 2015
Cinsiyet: Erkek
Meslek: serbest
Ad, Soyad: Ay... Ta...
Mesajlar: 2.238
Beğeniler: 768 / 713
Ticaret: 31, 100%
cengizhandilber html editörde yapabilirsin. örnek, frontpage. daha sonra oluşturduğun index.html dosyasını ana dizine gönderdin mi işlem tmm dır. Online html generator şeklinde arama yaparsan internet üzerinden bu hizmeti veren sitelerde çıkar sanıyorum.
  #3  
Okunmamış 18 Aralık 2016, 20:22
NovemberNight Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 13 Eylül 2015
Cinsiyet: Erkek
Konum: Diğer
Ad, Soyad: Me... Al...
Mesajlar: 515
Beğeniler: 172 / 158
Ticaret: 8, 100%
Dreamweaver Kullanıyorsanız onunla 1 dakikada yapıp kaydedip FTP'ye atabilirsiniz.
  #4  
Okunmamış 18 Aralık 2016, 20:24
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 17 Aralık 2015
Cinsiyet: Erkek
Ad, Soyad: Ce... Di...
Mesajlar: 79
Beğeniler: 17 / 26
Ticaret: 1, 100%
Hocam dandik bir şey olmasın istiyorum bu yüzden hazır şablon varmıdır diye sormak istedim. Örnek olarak arka da fotoğraf yazı olarak site adı, adres ve en üstte büyük fontlar ile Çok yakında gibi bir yazı olucak malasef dreamweaver kullanmıyorum.
  #5  
Okunmamış 18 Aralık 2016, 20:27
Aykut Adlı Üyenin Avatarı
Yaşa Mustafa Kemal Paşa
 
Üyelik Tarihi: 29 Kasım 2015
Cinsiyet: Erkek
Meslek: serbest
Ad, Soyad: Ay... Ta...
Mesajlar: 2.238
Beğeniler: 768 / 713
Ticaret: 31, 100%
Photoshop en iyi şekilde bu işi görür. Sen bana kullanmak istediğin resmi gönder kardeşim yazıyı da söyle deniyelim bir. Beğenirsen kullanırsın.
cengizhandilber bunu beğendi.
  #6  
Okunmamış 18 Aralık 2016, 20:32
NovemberNight Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 13 Eylül 2015
Cinsiyet: Erkek
Konum: Diğer
Ad, Soyad: Me... Al...
Mesajlar: 515
Beğeniler: 172 / 158
Ticaret: 8, 100%
Alıntı:
cengizhandilber Adlı Üyeden Alıntı
Hocam dandik bir şey olmasın istiyorum bu yüzden hazır şablon varmıdır diye sormak istedim. Örnek olarak arka da fotoğraf yazı olarak site adı, adres ve en üstte büyük fontlar ile Çok yakında gibi bir yazı olucak malasef dreamweaver kullanmıyorum.
Hocam DW profesyonel bir yazılım ve bu amaçlar için kullanılıyor zaten, bu yüzden önermiştim.

Kolay gelsin.
cengizhandilber bunu beğendi.
  #7  
Okunmamış 18 Aralık 2016, 20:40
AhmetKarabulut Adlı Üyenin Avatarı
 
Üyelik Tarihi: 11 Eylül 2013
Cinsiyet: Erkek
Konum: İzmir
Ad, Soyad: Ah... Ka...
Mesajlar: 1.210
Beğeniler: 334 / 142
Ticaret: 29, 100%
Hocam google'a under construction page yazarsanız bir sürü hazır script bulabilirsiniz.
cengizhandilber bunu beğendi.
  #8  
Okunmamış 18 Aralık 2016, 21:42
Avatar Seçilmemiş
Üyeliği Durdurulmuş
 
Üyelik Tarihi: 03 Aralık 2016
Yaş / Cinsiyet: 26 / Erkek
Meslek: web developer
Ad, Soyad: Ci... Su...
Mesajlar: 210
Beğeniler: 37 / 37
Ticaret: 0, 0%
hocam arka planı yazıyı gönderin index halinde hazırlayıp göndereyim size
cengizhandilber bunu beğendi.
  #9  
Okunmamış 18 Aralık 2016, 21:45
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 17 Aralık 2015
Cinsiyet: Erkek
Ad, Soyad: Ce... Di...
Mesajlar: 79
Beğeniler: 17 / 26
Ticaret: 1, 100%
Hallettik arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim
  #10  
Okunmamış 18 Aralık 2016, 22:50
Farazi Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 02 Aralık 2012
Yaş / Cinsiyet: 33 / Erkek
Meslek: Memur
Konum: Ağrı
Ad, Soyad: Gö... Bu...
Mesajlar: 187
Beğeniler: 52 / 155
Ticaret: 3, 100%
Selamun Aleyküm,
MyThemeShop'un Launcher: Coming Soon & Maintenance Mode eklentisini öneririm.
www.parapratik.com
Cevap Yaz Favorilerime Ekle

550x90

Bu Alana Reklam Ver

550x90

Bu Alana Reklam Ver



Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Webmaster Genel


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 21:33.