Merhaba;
Google analytics raporları arasında, "sitede kalma süresi" ciddi bir sıralama ölçütü. Genel kanı ise, %60 kalma ortalaması baz alınıyor. Ancak; cep telefonu uygulamalarında sitede kalma problemi yaşanıyor.
Şöyle ki; Cep telefonundan google arama motorunu kullanarak Anahtar kelimeyi girdiniz. Siteniz ilk bölümde ki "rehber" bölümünde yer alıyorsa, direkt telefon simgesine dokunarak müşteri sizi arıyor. Müşteri ile görüşürken, siteye hiç girmediğini, ürünleri ve fiyatları araştırmadığını anlıyorsunuz. Bu durumda, site kalma süresi "0" olarak kaydediliyor.
Sorum;
1- Google, bu aramaları "sitede kalma süresi" baz alındığında nasıl değerlendiriyor?
2- Bu bize olumlu veya olumsuz nasıl yansıyor?
Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.Teşekkürler