Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!


Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > WordPress

(Soru) Hediyelik Eşya İçin İsim Yazma Alanı Oluşturma

  #1  
Okunmamış 09 Ekim 2019, 18:01
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 30 Kasım 2018
Yaş / Cinsiyet: 23 / Erkek
Meslek: e ticaret
Konum: Bursa
Ad, Soyad: Ba... Tu...
Mesajlar: 154
Beğeniler: 24 / 25
Ticaret: 1, 100%
Arkadaşlar Hediyelik Eşya Satıcam Ürünlerin Üzerine İsim Yazılacak Bunun İçin Bir Eklenti Öneriniz Var mı ?

Örnek : https://prnt.sc/ph037c
ya bugün adım at ya da ömür boyu emekle
  #2  
Okunmamış 09 Ekim 2019, 19:38
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 27 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 27 / Erkek
Meslek: Bilgi İşlem
Konum: Bingöl
Ad, Soyad: Yu... Gü...
Mesajlar: 22
Beğeniler: 4 / 2
Ticaret: 0, 0%
//Düzeltme bu tamamen yanlış bir yöntem kusura bakmayın bir anlık boşluğuma geldi olayı yanlış anladım.


Wordpress Contact Form oluşturup mail yoluyla kendinize bildiri olarak gönderebilirsiniz hocam kullanımı da oldukça basit
Konu gvnysf tarafından (09 Ekim 2019, 19:53 ) değiştirilmiştir.
  #3  
Okunmamış 09 Ekim 2019, 19:57
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 30 Kasım 2018
Yaş / Cinsiyet: 23 / Erkek
Meslek: e ticaret
Konum: Bursa
Ad, Soyad: Ba... Tu...
Mesajlar: 154
Beğeniler: 24 / 25
Ticaret: 1, 100%
hiç önemli değil görmedim zaten fiyatın tam altında çıkması gerekiyor. yapabilir mi conctact form.
ya bugün adım at ya da ömür boyu emekle
  #4  
Okunmamış 09 Ekim 2019, 22:03
BeycanDeveloper Adlı Üyenin Avatarı
Layout is everything
 
Üyelik Tarihi: 09 Mayıs 2019
Yaş / Cinsiyet: 19 / Erkek
Konum: Balıkesir
Ad, Soyad: Ha... Be...
Mesajlar: 61
Beğeniler: 12 / 8
Ticaret: 1, 100%
Hocam tam anlamadım ama anlarsam yardımcı olabileceğimi düşünüyorum ürün derken ve üzerine derken nasıl yani attığınız resimden'de pek bir şey çıkaramadım
www.halilbeycan.com
  #5  
Okunmamış 09 Ekim 2019, 23:05
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 30 Kasım 2018
Yaş / Cinsiyet: 23 / Erkek
Meslek: e ticaret
Konum: Bursa
Ad, Soyad: Ba... Tu...
Mesajlar: 154
Beğeniler: 24 / 25
Ticaret: 1, 100%
BeycanDeveloper hocam şimdi şöyle gözünüzün önünde canlandırmak için ;

şimdi bir adet isim yazdırmak için kupa satın alıyorsunuz,o kupanın üzerine sizin isminiz yazılacak onu bana bildirmenizi için not düşmeniz gerekli. isim soy isim şeklinde

Buradaki gibi :https://www.hediyepaketim.com/isme-o...hatira-defteri
ya bugün adım at ya da ömür boyu emekle
  #6  
Okunmamış 10 Ekim 2019, 09:47
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 27 Aralık 2018
Yaş / Cinsiyet: 27 / Erkek
Meslek: Bilgi İşlem
Konum: Bingöl
Ad, Soyad: Yu... Gü...
Mesajlar: 22
Beğeniler: 4 / 2
Ticaret: 0, 0%
Yapılabilir tabiki de ekstra ücret isteniyor ise bu maalesef mümkün değil ayrıca isim bedeli + bilmem kaç tldir şeklinde yanına not düşebilirsiniz
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > WordPress


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 13:15.