lostyazilim

Google ve Yandex’ten önemli iş birliği

2 Mesajlar 773 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

Alpazen Alpazen Kimlik Onayı Bekliyor Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 22.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek SEO UZMANI
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad A** Z**
  • Mesajlar 489
  • Beğeniler 48 / 114
  • Ticaret 0, (%0)
Daha önce yaptığı iş birlikteliğiyle Facebook verisine daha fazla ulaşım hakkı alan ve arama sonuçlarında ilgili bilgileri gösterebileceğini paylaştığımız Yandex şimdi de Google ile yaptığı anlaşmayı duyurdu.
Yandex yaptığı anlaşmayla DoubleClick’in envanterine dahil olarak reklam alanlarının satışını yapabileceği gibi kendi reklamlarını da DoubleClick üzerinden pazarlayabilecek.
Dijital reklam pazarının son zamanlarda çift haneli büyümesinde en önemli etkenlerden biri olan RTB’nin odağında gerçekleşen anlaşma aslında bir yönden kullanıcıların internette gezinmelerinde ülke sınırlarının olmadığının bir göstergesi.



Küresel anlamda en büyük reklam platformu olmayı pekiştiren DoubleClick geçtiğimiz yılın son ayların Facebook’la anlaşma yaparak reklam verenlerin Facebook Exchange üzerinden envantere ulaşabilmesine imkan tanımıştı.
Yandex, Yandex.Direct’le var olan reklam ağı ve Mart 2012′de kurduğu RTB sistemiyle DoubleClick’in Facebook’la yaptığı iş birlikteliğinden farklı olarak Yandex’te çift taraflı bir anlaşma yaptığını hazırladığı görselle de daha net açıklamış. Burada karıştırılmaması gereken önemli bir nokta var o da bu birliktelik Google ve Yandex’in arama sonuçları reklamlarını kapsamıyor.

Kaynak : Webrazzi
 

 

wmaraci
reklam

umutr umutr Project Development E-Mail Onaysız
  • Üyelik 05.05.2012
  • Yaş/Cinsiyet 38 / E
  • Meslek Digital Marketing
  • Konum Tekirdağ
  • Ad Soyad U** T**
  • Mesajlar 455
  • Beğeniler 113 / 146
  • Ticaret 78, (%100)
Arama motoru sektöründe birbirine rakip iki dev Google ve Yandex işbirliği yapıyor. Oldukça ilginç bir işbirliği çerçevesinde iki şirkette reklamverenlerin birbirlerinin ağlarına erişmesine izin verecek.

Yandex’in resmi blogu aracılığı ile yaptığı açıklamaya göre Google’ın reklamverenleri DoubleClick üzerinden Yandex’in reklam platformu Advertising Network’e giriş yapabilecek. Gene aynı biçimde Yandex’in müşterileri de DoubleClick AdExchange’den reklamları için hedefleme yapabilecek.



Bu işbirliği sonucunda daha büyük bir kitleye ulaşabilecek olan reklemverenler gerçek zamanlı hedefleme yapabilecek. Google ve Yandex arasında yapılan bu reklam anlaşması sadece banner reklamları kapsıyor. Metin reklamlar bu işbirliği içerisine girmiyor. Bu anlaşma iki arama motoru arasındaki rekabeti çok farklı bir boyuta taşıyacak ve dijital reklam kalitesini de olumlu yönde etkileyecek.

Google ve Yandex teknik ayarlamalar bittikten sonra bu özelliği tüm müşterileri için aktif duruma getirecek.

Kaynak: http://www.sosyalmedyo.com/google-ve-yandex-reklam-aglarinda-ortak-oluyor/
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al