-
Üyelik
31.12.2015
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Mobil Ödeme Bozum
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
B** Y**
-
Mesajlar
433
-
Beğeniler
61 / 61
-
Ticaret
12, (%100)
TLS yerine SSL portu 465 yapıp deneyin ve sorun bence maili gönderirken sunucu webuzodan mı yoksa cloudflareden mi göndereceğini algışayamadığı için karışıklık oluyor ve göndermeyi iptal ediyor. Bu arada webuzo ne bilmiyorum ama dns ayarları cloudflarede olduğu için mx kayıtlarını cloudflare'e yazmanız gerekir.
Proje
Knight Online Files
Kullanıcı
-
Üyelik
13.01.2016
-
Yaş/Cinsiyet
42 / E
-
Meslek
Web Proje Geliştirici
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
B** C**
-
Mesajlar
111
-
Beğeniler
14 / 46
-
Ticaret
0, (%0)
Port 465'i denedim fakat hiç bir şekilde e-postalar ulaşmadı. Resimdeki gibi yaptığımda normal Yandex panelinden direkt mail gönderebiliyor ve alabiliyorum. Webuzoda bulunan mx kayıtlarını sildim. Şu anda sadece Cloudflare'de kayıtlar mevcut. Sanırım script sorunlu. Teşekkürler, iyi forumlar.
Proje
Knight Online Files
Kullanıcı
-
Üyelik
13.01.2016
-
Yaş/Cinsiyet
42 / E
-
Meslek
Web Proje Geliştirici
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
B** C**
-
Mesajlar
111
-
Beğeniler
14 / 46
-
Ticaret
0, (%0)
Konu tekrar aktif.
Sorunun script taraflı olduğunu düşünüyordum fakat db'de bulunan mail çıktılarına bakınca anladım ki sorun scriptten farklı bir noktadan zuhur ediyor.
Mesela üye onayı ya da şifre sıfırlama gibi işlemlerde, sorunsuz olarak bütün e-postalar sistem tarafından gönderilmiş ve veritabanına kaydedilmiş durumda. Lakin posta kutusuna düşen yok.
Umarım bu işlerden anlayan biri yardımcı olabilir bu konuya.