-
Üyelik
12.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
F** S**
-
Mesajlar
203
-
Beğeniler
57 / 74
-
Ticaret
11, (%100)
Teşekkürler, geliştirmeye açık bir oyuna benziyor elinize sağlık.
-
Üyelik
18.08.2016
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Bilgisayar Mühendisliği
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
E** S**
-
Mesajlar
79
-
Beğeniler
4 / 36
-
Ticaret
1, (%100)
Canavar1 Canavar2 diye 2 farklı class oluşturmanın mantığı ne dostum?
Canavar adında bir class oluşturup constructor ile parametre olarak resim linki ve x y değerlerini vermen gerekirdi normalde.
Aynı şekilde
p=new Oyuncu();
p2=new Oyuncu2();
burası da yanlış. Tek bir oyuncu classı yapıp kullanacağın yerde parametrik olarak initialize etmen gerekir.
ImageIcon img =new ImageIcon();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//zemin.png");
zemin=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//duvar.png");
duvar=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//dpu.png");
dpu=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//hedef.gif");
hedef=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//esya.png");
esya=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//kutu.png");
kutu=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//havuz.gif");
havuz=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//a.png");
a=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//b.png");
b=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//c.png");
c=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//d.png");
d=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//esya2.png");
esya2=img.getImage();
img =new ImageIcon("icerik//Resimler//bitis2.gif");
bitis2=img.getImage();
Böyle bir kod yazmak yerine
zemin = ImageIO.read(new File("icerik//Resimler//zemin.png"));
duvar = ImageIO.read(new File("icerik//Resimler//duvar.png"));
dpu = ImageIO.read(new File("icerik//Resimler//dpu.png"));
hedef = ImageIO.read(new File("icerik//Resimler//hedef.png"));
esya = ImageIO.read(new File("icerik//Resimler//esya.png"));
Şeklinde bir kod yazmak daha uygun.
Birde kullandığın IDE de auto indent mekanizması ile kodları okunabilir halde atarsan daha iyi olur.
Fazla inceleme fırsatım olmadı, fakat sana tavsiyem object oriented programming yaklaşımını temelden iyice öğren.
Sonrasında Solid prensiplerini araştır, design patternleri araştır.
php, java, python - django, nodejs, vuejs, reactjs, angularjs, c# asp.net mvc...
-
Üyelik
25.06.2012
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
Engineering Director
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
T** C**
-
Mesajlar
771
-
Beğeniler
2 / 260
-
Ticaret
0, (%0)
github hesabınızı teknik özgeçmişiniz olarak değerlendirip, paylaşacağınız kodları tekrar revize etmekte fayda var :)
--
bir süre sonra (6 ay/ 1 yıl gibi) yazdığınız kodu beğenmiyorsanız, doğru yoldasınız demektir.
göreseller güzelmiş :)
1. sınıf için normal kodlar pek yadırgamadım ;)
1 kişi bu mesajı beğendi.
https://www.linkedin.com/in/turgaycan/
Kaliteli kod yazılır.. (Günlük/Saatlik ücreti ile)
-
Üyelik
08.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
Ögrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
C** A**
-
Mesajlar
214
-
Beğeniler
7 / 27
-
Ticaret
1, (%100)
java'nın en kötü yanı arayüz kısmı heralde?