Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

4Beğeni
  • 1 Yazan sworks
  • 1 Yazan Miraccsanci
  • 1 Yazan nozver
  • 1 Yazan conference

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Yeni Başlayanlar

Webmasterlık Hakkında Bilgileri Nereden Edinmemi Önerisiniz ?

  #1  
Okunmamış 23 Mart 2019, 14:44
Psilocybin23 Adlı Üyenin Avatarı
https://degerlisozler.com
 
Üyelik Tarihi: 10 Mayıs 2018
Yaş / Cinsiyet: 26 / Erkek
Meslek: Blogger
Ad, Soyad: Se... Ar...
Mesajlar: 488
Beğeniler: 69 / 273
Ticaret: 3, 100%
Selam arkadaşlar ben bu dalda yer alan bilgileri öğrenmek ilerde bu alanla ilgili olarak bir meslekte çalışmak istiyorum ama aklıma takılan şey okuluna veya kursuna giderekmi öğrenmem yoksa evde internetten kendi başıma birşeyler yaparakmı öğrenmem benim için verimli olur bilemedim. Bu konuda önerilerinize açığım teşekkürler. Başlangıç düzeydede olsa az çok bilgi edindim internette.
  #2  
Okunmamış 23 Mart 2019, 14:49
sworks Adlı Üyenin Avatarı
imgbu.com
 
Üyelik Tarihi: 28 Şubat 2018
Yaş / Cinsiyet: 24 / Erkek
Meslek: WordPress
Konum: Diğer
Ad, Soyad: Ah... Ko...
Mesajlar: 2.247
Beğeniler: 1293 / 1276
Ticaret: 15, 100%
Öncelikle ne tarz site açacaksanız onunla ilgili içerikleri okuyun ve kendiniz birebir anlatımları uygulayarak sitenizi oluşturun. Deneyerek, hatalar yaparak zamanla öğrenirsiniz.

Açıkcası bu iş en iyi pratik yapılarak öğrenir. Ücretli eğitimler almanıza ilk etapta gerek yok.
Psilocybin23 bunu beğendi.
  #3  
Okunmamış 23 Mart 2019, 14:55
Miraccsanci Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 25 Şubat 2018
Yaş / Cinsiyet: 19 / Erkek
Meslek: Ögrenci
Konum: Ankara
Ad, Soyad: Mi... Sa...
Mesajlar: 374
Beğeniler: 89 / 85
Ticaret: 6, 100%
Hocam şu anda çoğu sitenin sahibi sadece para kazanabilmek adına site açıyor. İleride sende yaparsın ama ilk başlarda aklına para kazanma gibi bir düşüncen olmadan ücretli/ücretsiz. Video veya dersler izleyerek öğrenebilirsin ama sadece bunlar yetmez senin de pratik yapman ve birşeyleri kendi mantığınla çözmen gerekir. Zamanla tecrübe edinirsin zaten
Psilocybin23 bunu beğendi.
  #4  
Okunmamış 23 Mart 2019, 15:00
Psilocybin23 Adlı Üyenin Avatarı
https://degerlisozler.com
 
Üyelik Tarihi: 10 Mayıs 2018
Yaş / Cinsiyet: 26 / Erkek
Meslek: Blogger
Ad, Soyad: Se... Ar...
Mesajlar: 488
Beğeniler: 69 / 273
Ticaret: 3, 100%
yanıtlarınız için teşekkürler ben şimdilik bu alanla ilgili makaleleri okuyorum bir ara kodlama eğitimi görmüştüm ücretsiz şimdi ise pek çok makale okuyup bilgi edindikten sonra kod kısmına geçiş yapıcam inş bide onları öğrencem bakalım hayırlısı.
  #5  
Okunmamış 23 Mart 2019, 15:23
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 12 Ocak 2019
Yaş / Cinsiyet: 26 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Tekirdağ
Ad, Soyad: Ni... Öz...
Mesajlar: 259
Beğeniler: 77 / 34
Ticaret: 0, 0%
şöyle başlayalım,
frond end yani kullanıcının göreceği taraf
back end yani kullanıcının görmeyeceği arka plandaki islemleri yapan kısım
back end ci de olmak isteseniz bir miktar html css bilmeniz cok faydali olacaktır diye düşünüyorum. html css ogrenin youtube da dersleri var öğrenmeniz kısa sürer gözle görülür birseyler yapmak sizi sevklendirir.
frond end ci olmak isterseniz photoshop corel draw vs gibi sitenizin cizimlerini yalacaginiz bir programi kullanmayi ogrenmeniz lazim ayni zamanda html css den sonra frond end istiyorsaniz javascript jquery ve bunlarin kutuphanelerini arastirabilirsiniz.
Ama back end ci olmaya karar verirseniz php asp django gibi bir programlama dili ogrenmeniz gerekir. php oneririm.

Özet geçecek olursam html css ogrenerek başlayın yine burda gelişiminiz ile ilgili çözemediğiniz bulamadığınız bir şey olursa konularda sorarsanız da yardımcı olmaya çalışırım bizzat sormak isterseniz ozel mesaj atabilirsiniz.
çıktığınız yolda başarılar dilerim
Psilocybin23 bunu beğendi.
  #6  
Okunmamış 23 Mart 2019, 15:27
Psilocybin23 Adlı Üyenin Avatarı
https://degerlisozler.com
 
Üyelik Tarihi: 10 Mayıs 2018
Yaş / Cinsiyet: 26 / Erkek
Meslek: Blogger
Ad, Soyad: Se... Ar...
Mesajlar: 488
Beğeniler: 69 / 273
Ticaret: 3, 100%
Alıntı:
nozver Adlı Üyeden Alıntı
şöyle başlayalım,
frond end yani kullanıcının göreceği taraf
back end yani kullanıcının görmeyeceği arka plandaki islemleri yapan kısım
back end ci de olmak isteseniz bir miktar html css bilmeniz cok faydali olacaktır diye düşünüyorum. html css ogrenin youtube da dersleri var öğrenmeniz kısa sürer gözle görülür birseyler yapmak sizi sevklendirir.
frond end ci olmak isterseniz photoshop corel draw vs gibi sitenizin cizimlerini yalacaginiz bir programi kullanmayi ogrenmeniz lazim ayni zamanda html css den sonra frond end istiyorsaniz javascript jquery ve bunlarin kutuphanelerini arastirabilirsiniz.
Ama back end ci olmaya karar verirseniz php asp django gibi bir programlama dili ogrenmeniz gerekir. php oneririm.

Özet geçecek olursam html css ogrenerek başlayın yine burda gelişiminiz ile ilgili çözemediğiniz bulamadığınız bir şey olursa konularda sorarsanız da yardımcı olmaya çalışırım bizzat sormak isterseniz ozel mesaj atabilirsiniz.
çıktığınız yolda başarılar dilerim
değerli yorumunuz içiin teşekkürler Html bildiğim için kursta gördüm bu kadarı bile şevklenmem için yeterli oldu yorumunuz sayesinde yani en azından birazda olsa ileriye gittiğimi düşündüm benimde kodlara geçtiğimde aklımda php vardı youtube videolarından biraz aşinayım ama tam öğrenmedim öğrencem artık tekrar teşkkürler.
  #7  
Okunmamış 23 Mart 2019, 15:59
Avatar Seçilmemiş
Üyeliği Durdurulmuş
 
Üyelik Tarihi: 10 Ocak 2019
Yaş / Cinsiyet: 28 / Erkek
Meslek: İt
Ad, Soyad: Ta... So...
Mesajlar: 304
Beğeniler: 134 / 33
Ticaret: 0, 0%
Hocam bu işi yapacaksanız ileride kursuna gitmenizi tavsiye ederim.
Yok hobi amaçlı bakıyorum derseniz deneme yanılma yöntenleri, videolar ile başlayabilirsiniz.
İş hayatında profesyonel birisi ve aranan bir insan olmak isterseniz php yada asp mutlaka bilmeniz gerekir.
Hertürlü projeyi kodlayabilmeniz gerekir. Buda ancak kurs ile olur. Oturup mantıģını çözerim diyebilirsiniz, belkide çözersiniz ama eğitim eğitim eğitim hocam. Gerisi boş
Psilocybin23 bunu beğendi.
  #8  
Okunmamış 23 Mart 2019, 16:10
Psilocybin23 Adlı Üyenin Avatarı
https://degerlisozler.com
 
Üyelik Tarihi: 10 Mayıs 2018
Yaş / Cinsiyet: 26 / Erkek
Meslek: Blogger
Ad, Soyad: Se... Ar...
Mesajlar: 488
Beğeniler: 69 / 273
Ticaret: 3, 100%
okul araya girmese aslında kursuna gitcemde işte okuldan gidemiyorum bir diğer yandan okuldan vazgeçip sadece bu alanda eğitim görmek istiyorum ama bakalım
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Yeni Başlayanlar


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 13:24.