lostyazilim
tr.link

Unity başka sahneye erişme ve yenileme sorunu

2 Mesajlar 1.454 Okunma
acebozum
tr.link

bhdr0640 bhdr0640 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 14.04.2016
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek öğrenci
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad B** A**
  • Mesajlar 11
  • Beğeniler 2 / 2
  • Ticaret 0, (%0)
Saygılar . Unity ile c# kullanarak 2d bilgi yarışması oyunu geliştiriyorum.Sorunum şu şekilde : Soruları doğru bildikçe sayfayı
SceneManager.LoadScene(SceneManager.GetActiveScene().buildIndex);
ile yenileyerek soruların random olarak atılmasını sağlıyorum.Yapmak istediğim şey şu soruları doğru bildikçe başka bir sahnedeki bir objenin hareket etmesini istiyorum.her doğru soruda bir kare ilerlemesini istiyorum.Static , playerprefs,DontDestroyOnLoad gibi metodları denedim beceremedim.Çünkü sayfayı yenilediği için sürekli başa dönüyor.Yani ilerliyor obje sonraki soruda tekrar başa dönüyor.İlerlediği yerde kalmasını nasıl sağlayabilirim.
 

 

googleasistan
webimgo

qdval qdval WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 21.05.2016
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek -
  • Konum Zonguldak
  • Ad Soyad E** E**
  • Mesajlar 8
  • Beğeniler 1 / 4
  • Ticaret 0, (%0)
Aynı anda birden fazla sahne açamazsınız. Bu demek oluyor ki farklı sahnedeki bir objeyi eş zamanlı olarak hareket ettiremezsiniz. DontDestroyOnLoad(Object target) fonksiyonunu kullandığınızda hedef obje sahne geçişlerinde otomatik olarak yok edilmez. Alternatif olarak cihaz belleğini okuma, yazma için kullanabilirsiniz.
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al