Ekran soketinde temazsizlik var muhtemelen. Daha önce lumia serisinde başıma geldi telefonun icini acip ekran soketinin oldugu yeri tinerle temizleyip soketi iyice yerine taktigimda sorun duzelmisti. Ancak cihaz yeni ise kabul etmeyin saticiya soyleyin degisim saglayin, garantisi varsa garantiye gonderin.
Mertcan garantisi var zaten internetten aldım ve 6 gün oldu zaten 14 gün içinde koşulsuz iade yazıyor satcıya mesaj attım dönüş yapmasını bekliyorum. Önerileriniz içinde teşekkürler satıcı cevabını bekliyorum.
ovelibudak Teşekkürler, satıcıdan geri dönüş bekliyorum.
Ek Olarak: Mertcan Arkadaşlar satıcı zorluk çıkartıyor faturası yok ise değişim yada iade yapamam diyor ama ürünü alırken sayfada adınıza faturalı gibi bir şey yazmıyordu bende ekranı aldıktan sonra kargo poşetini attım bana sabahtan beri kelime oyunu yapuıyor illa fatra diyor ne yapmamı önerirsiniz ?
Dostum fatura işi biraz sıkıntı olmuş ancak GittiGidiyor'un müşteri hizmetleri ile de görüşmeni tavsiye ediyorum. Bir benzerini N11 üzerinde yaşadım, satıcı ile değil N11 müşteri hizmetleriyle işimi çözmüş ürün değişimi yapmıştım. Sana fatura konusunda en net cevabı GittiGidiyor verecektir.
Mertcan Hocam GG Müşteri hizmetlerini aradım anlatım durumu baa dedi görüşmeyi sonlandırdıktan sonra satıcı ile irtibata geçicem size geri dönüş sağlmasını ve sorunun çözülmesi için talep'te bulunacağım de bende şuan bekliyorum.
Fatura olmuş olsaydı her türlü baskı kurabilirdin ancak fatura olmadığı için o sana baskı kuruyor. Açıkcası fatura olmadığı zaman nasıl bir süreç işliyor tam olarak bilmiyorum, GG müşteri hizmetlerinin cevabına göre hareket etmeli.