-
Üyelik
19.06.2011
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
Serbest
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
A** O**
-
Mesajlar
274
-
Beğeniler
65 / 69
-
Ticaret
3, (%100)
Peki arkadaşlar kullanıcı sözleşmesine madde koysak kapıda ödeme de hasar harici almamazlik yapilmaz diye. Bu gibi durumlar önlenemez mi
ugurege
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
12.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Kargo Şirketi Sahibi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
U** E**
-
Mesajlar
15
-
Beğeniler
0 / 12
-
Ticaret
0, (%0)
:) Bir Kargocu olarak böyle birşey söz konusu olamaz. Taki Mesafeli Satış Sözleşmelerinde (Kapıda ödemeli sistemlerde veya mail orderla fiziksel ürün satışlarında) kullanıcı herhangi bir neden belirtmeksizin ürünü 14 gün içerisinde iade etme hakkına sahip.
2 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
19.06.2011
-
Yaş/Cinsiyet
38 / E
-
Meslek
Serbest
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
A** O**
-
Mesajlar
274
-
Beğeniler
65 / 69
-
Ticaret
3, (%100)
Desenize saticidan cok musteri korunmakta ama yine de en çok şikayet eden müşteriler
ugurege
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
12.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Kargo Şirketi Sahibi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
U** E**
-
Mesajlar
15
-
Beğeniler
0 / 12
-
Ticaret
0, (%0)
Müşteri fazlasıyla korunuyor hemde. Ama müşterilerde bir yandan haklı internet sitesinde gösterilen ürünler 1. sınıf gönderilen ürünler 91. sınıf :)