lostyazilim
tr.link

Laptop Servisni Ne Yapmalıyım

5 Mesajlar 536 Okunma
lstbozum
tr.link

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)
Merhaba arkadaşlar üzülerek söylüyorum ki Toshiba Laptop kullanıcısıyım. Şubat 2013 de aldım ve o günden beri laptop mavi ekran hatası veriyor 2 defa servise yolladım 2 seferde donanımsal sorun bulamamışlar sürekli freedos satıldığı için işlem yapamıyormuş sonra bana yazılımsal dedi. pc formatladım orjinal windows 7 home basic ile bu sefer daha beter mavi ekran hatası veriyor. Sadece driverler yüklü ve hepsi toshibanın driver sitesinden indirilmiş. Bana recovery, sistem gferi yükleme, başlangıç onarma gibi şeyleri denememi söylediler denedim sadece gecici çözüm yaptı. Az önce aradım baya bir tartıştık. En sonunda laptopu servise aldılar.

Şimdi mavi ekran hataları genelde athrs.sys ve netio.sys gibi .sys uzantılı dosyalardan kaynaklı bunları araştırdım güncelleme ile ilgili hepsini yine toshibanın driver sitesinden seri numarası ile en güncel versiyonlarını indirdim ancak sorun hala aynı dün ve önceki gün stop ... ile başlayan hataları vermeye başladı. ve artık beni hayattan soğuttu.

Soğutma ile ilgili problemler var demişlerdi gittim 170 TL ye en baba soğutucuyu aldım. En sonra garanti uzattım 2016 ya kadar garantisini uzattım.

Eğer sorunu yine çözemezlerse bana her hangibir servise götürüp incelettirmemi ve donanımsal bir sorun bulursa kendilerini tüketici mahkemesine vermemi söyledi.

Peki Şimdi ben ne yapmalıyım. Açık sözlü düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.
 

 

wmaraci
reklam

Lacrimas Lacrimas WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.06.2013
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek Eticaret Uzmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 5
  • Beğeniler 0 / 0
  • Ticaret 0, (%0)
alerbilgisayar.com ücretsiz arıza tesbiti yapıyor şişlide sana yardımcı olurlar.bende mavi ekran aliyordum devamlı ücretsiz cozduler sorunu sisteme yerlesen bir torjenden dolayıymış format dahi işe yaramıyordu rem de kalıyormus.Aler bilgisayar firmasından raporda alabilirsin donanım sorunu varsa bu raporla mahkemeye basvurabilirsin yada kendilerine maille raporu gonderebilirsin sorununu cozeceklerdir.Büyük firmalar mahkemelerle ugramak istemezler.
 

 

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)

Lacrimas adlı üyeden alıntı

alerbilgisayar.com ücretsiz arıza tesbiti yapıyor şişlide sana yardımcı olurlar.bende mavi ekran aliyordum devamlı ücretsiz cozduler sorunu sisteme yerlesen bir torjenden dolayıymış format dahi işe yaramıyordu rem de kalıyormus.Aler bilgisayar firmasından raporda alabilirsin donanım sorunu varsa bu raporla mahkemeye basvurabilirsin yada kendilerine maille raporu gonderebilirsin sorununu cozeceklerdir.Büyük firmalar mahkemelerle ugramak istemezler.


İstanbulda yaşamıyorum ve gidemem zaten ayrıyetten istediği kadar büyük firma olsun ben mahkemye vereceksem direk veririm benimle değil mahkeme ile işini çözsün.

Zaten ben telefonda söyledim ramleri falan bakın bir kaç arkadaşım anakarttan kaynaklı olabileceiğini söyledi tümleşik bir kart olduğundan sorun çıkartabilirmiş
 

 

Lacrimas Lacrimas WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 17.06.2013
  • Yaş/Cinsiyet 41 / E
  • Meslek Eticaret Uzmanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 5
  • Beğeniler 0 / 0
  • Ticaret 0, (%0)
inşallah cözersin dostum.Bilgisayarım yonet olay goruntuleyicideki windows günlüklerinden sistem loglarına baktınmı orda hata ile ilgili log vardir ordan bir seyler cözebilirsin.
 

 

wmaraci
wmaraci

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)

Lacrimas adlı üyeden alıntı

inşallah cözersin dostum.Bilgisayarım yonet olay goruntuleyicideki windows günlüklerinden sistem loglarına baktınmı orda hata ile ilgili log vardir ordan bir seyler cözebilirsin.


Bakalım servis kaydı açtık bugün kargo gelip alacak bakalım sonuç ne olacak o zaman sonucu yazarım
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al