Merhaba arkadaşlar üzülerek söylüyorum ki Toshiba Laptop kullanıcısıyım. Şubat 2013 de aldım ve o günden beri laptop mavi ekran hatası veriyor 2 defa servise yolladım 2 seferde donanımsal sorun bulamamışlar sürekli freedos satıldığı için işlem yapamıyormuş sonra bana yazılımsal dedi. pc formatladım orjinal windows 7 home basic ile bu sefer daha beter mavi ekran hatası veriyor. Sadece driverler yüklü ve hepsi toshibanın driver sitesinden indirilmiş. Bana recovery, sistem gferi yükleme, başlangıç onarma gibi şeyleri denememi söylediler denedim sadece gecici çözüm yaptı. Az önce aradım baya bir tartıştık. En sonunda laptopu servise aldılar.
Şimdi mavi ekran hataları genelde athrs.sys ve netio.sys gibi .sys uzantılı dosyalardan kaynaklı bunları araştırdım güncelleme ile ilgili hepsini yine toshibanın driver sitesinden seri numarası ile en güncel versiyonlarını indirdim ancak sorun hala aynı dün ve önceki gün stop ... ile başlayan hataları vermeye başladı. ve artık beni hayattan soğuttu.
Soğutma ile ilgili problemler var demişlerdi gittim 170 TL ye en baba soğutucuyu aldım. En sonra garanti uzattım 2016 ya kadar garantisini uzattım.
Eğer sorunu yine çözemezlerse bana her hangibir servise götürüp incelettirmemi ve donanımsal bir sorun bulursa kendilerini tüketici mahkemesine vermemi söyledi.
Peki Şimdi ben ne yapmalıyım. Açık sözlü düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.