SANAL OFİS ŞİRKET KURULUŞ İŞLEMLER 2020
Sanal Ofis şirket kuruluşu için gerekli evraklar nelerdir? Sanal Ofis nasıl kurulur? Sanal Ofis kuruluş maliyeti ne kadardır? Sanal Ofis kuruluşunda merak edilenler – sıkça sorulan sorular nelerdir?

Sanal ofis nedir?
Şirket açmak isteyen gerçek veya tüzel kişiler, yasamız gereğince kurulacak şirket için bir adres belirtmek zorundadır. Bu adres detaylandırılmamıştır ve herhangi bir adres olabilir. Bu yüzden gerçek veya tüzel kişiler, şirketin adresi olarak sanal ofisin adresini verirler. Bu sanal ofiste şirketin bir sekreteri olur ve şirketin kargo, posta ve telefon takiplerini yapar. Bu hizmet birçok firmada ücrete dahildir.

Vergi dairesinden adres kontrolü için gelen memurlar şirket sahibini orada bulamadıkları durumlarda randevu sistemiyle de gelerek süreci kolaylaştırırlar.

Sanal ofisleri kullanarak aylık ortalama 5000 lira giderden kurtulan şirket sahipleri, temizlik, mutfak, ikramlar ve benzeri birçok hizmete de sahip olabilirler.

Sanal ofisle nasıl şirket kurulur?
Öncelikle sanal ofisle, kurulacak şirketin sahipleri bir anlaşma yapmalıdır. İstenilen hizmetler, bu hizmetlerin bedeli ve benzeri konularda anlaşmaya varılmalıdır. Yapılan anlaşmadan sonra sanal ofis hizmeti veren firma, adresinin kullanılmasına izin verecek ve süreci başlatacaktır.

Anonim, limited veya şahıs şirketlerinin kuruluş aşamalarını düşündüğümüzde, sanal ofis tercih edecek gerçek veya tüzel kişiler için değişecek tek nokta adres olarak sanal ofis hizmeti veren firmanın adresini yazmak olacaktır.

Sanal ofis kimlere uygundur?
Sanal ofis, birçok firmaya uygundur. Sadece toplantı salonları da kullanılabilir veya hazır ofis hizmeti de alınabilir. Bu, firmanın potansiyeli ile belirlenir.

Freelance olarak çalışan, sürekli olarak müşterileriyle yüz yüze görüşme ve toplantı yapan, bir ofiste oturmak yerine dolaşarak işini yapan herkes için sanal ofisler uygundur. Böylelikle hem gereksiz masraflardan kurtulmuş hem de zarif bir ofise sahip olarak müşterileriyle olan ilişkilerini kuvvetlendirmiş olurlar.

Sanal ofislerin ortalama fiyatı ve hizmetleri nelerdir?
Ülkemizde sanal ofis fiyatları, aylık 200-500 lira arasında seyretmektedir. Bu fazlasıyla uygun bir fiyat olup, şirket sahiplerinin tüm ihtiyaçlarını karşılamaya yöneliktir. Mail, posta ve kargo kontrollerinizi yapacak, gerektiğinde size mail yoluyla önemli bir bilgiyi iletecek sekreteriniz olabilir ve çeşitli ikramlardan yararlanabilirsiniz. Toplantı ofisini kullanabilir, hazır ofis kampanyalarından da yararlanabilirsiniz.

detaylı bilgi almak için https://yigitmalimusavirlik.com.tr/ adresini ziyaret edebilirsiniz.