Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!

3Beğeni

Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Bilişim Hukuku

Oyun dolandırıcılık suçu

  #11  
Okunmamış 11 Temmuz 2015, 02:42
TolgaK Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 30 Ağustos 2013
Yaş / Cinsiyet: 24 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Giresun
Ad, Soyad: To... Ka...
Mesajlar: 204
Beğeniler: 11 / 4
Ticaret: 1, 60%
Hocam sizlerden Allah razı olsun içimi rahatlattınız bu gibi oyunlara gelen birisi değilim ama boşluğuma geldi nasıl kandıysam artık pc ye format atmadım facebook konuşmaları virüsü vermeye çalışması falan konuşmalar duruyor virüslü dosyayı açmam için olan israr vs. ve virüslü dosya faceden de engellemiş zaten çar sıkıntı değil oyun hiç değil ama işte insanın emeği olunca biraz kafaya takıyor ve bu mübarek ramazanda bu soysuzlar hırsızlık yapıyor ya zoruma gidiyor be dostum insanlık ne hale gelmiş insan diyebileceğimiz insanlar çok az kaldı herkes şimdiyi düşünüyor geleceği düşünenler pek yok
  #12  
Okunmamış 11 Temmuz 2015, 14:23
SosyalAbi Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 12 Ağustos 2014
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Webmaster
Ad, Soyad: On... Ge...
Mesajlar: 559
Beğeniler: 142 / 190
Ticaret: 37, 100%
Hocam dilekçe vermenizi tavsiye ederim.
  #13  
Okunmamış 11 Temmuz 2015, 14:26
SevgidenHabersiz Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 25 Nisan 2012
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Turizm
Ad, Soyad: ef... yı...
Mesajlar: 756
Beğeniler: 83 / 24
Ticaret: 2, 100%
Alıntı:
Tolga Karakılıç Adlı Üyeden Alıntı
kardeş konuşmalarda virüsü veridği konuşmalar var virüs de elimde virüs den sonra beni engelledi delil olarak gösterebilirmiyim başka faceden mesaj attım salağa yattı ben çalmadım falan diye
Kardeş sakın konuşmaları, delilleri elleme bilgisayar aynen öyle kalsın bilişime suç duyurusunda kesin bulun o kişiyi ipsinden yakalarlar merak etme. herşeyini geri alırsın
~V''^~V^V'^~-----------------

http://ircdforum.com - http://hobichat.net
  #14  
Okunmamış 11 Temmuz 2015, 14:37
Avatar Seçilmemiş
Üyeliği Durdurulmuş
 
Üyelik Tarihi: 20 Haziran 2015
Yaş / Cinsiyet: 23 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Adana
Ad, Soyad: Do... Ak...
Mesajlar: 114
Beğeniler: 7 / 20
Ticaret: 10, 100%
benimdfe olay varda metin2 değil çocuk ttnet mail şifre istedi para vercem felan dedi ttnet mail şifre bi verdim 500tl ttnet ile alışveriş yapmış dilekçe versem paramı alırmıyım ? aylık 50tl ödüyorum o şerefsiz yüzünden 70+50 facebook konuşmaları ip adresi skype adresi telefon numarası herşeyi var adamı araştırdım adam çalıntı kredikartlarıyla alışveriş yapıp bişiler satıyormuş herkesi kandırmış yani AOG danda 3 5 kişiyi böyle bnm gibi kandırmış
  #15  
Okunmamış 11 Temmuz 2015, 14:57
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 25 Mart 2015
Yaş / Cinsiyet: 25 / Erkek
Meslek: öğrenci
Konum: Kayseri
Ad, Soyad: Ab... Ak...
Mesajlar: 311
Beğeniler: 61 / 4
Ticaret: 3, 100%
şaka gibi. öyle bir şeye nasıl inanır da verdiği dosyaları indirirsiniz?
  #16  
Okunmamış 11 Temmuz 2015, 15:11
TolgaK Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 30 Ağustos 2013
Yaş / Cinsiyet: 24 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Konum: Giresun
Ad, Soyad: To... Ka...
Mesajlar: 204
Beğeniler: 11 / 4
Ticaret: 1, 60%
hocam bi hata oldu genelde dikkatli birisiyimdir pc güvenliğim internet güvenliğime dikkat eden her önlemi alan birisiyim ama işte mt2 server kurmuş gibi pack yollayıp virüsü içine koymuş neler varmış böyle bişiyi ilk defa gördüğümden kandım
  #17  
Okunmamış 11 Temmuz 2015, 16:18
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 20 Mayıs 2015
Yaş / Cinsiyet: 37 / Erkek
Meslek: İnşaat Müh
Konum: Adana
Ad, Soyad: Kü... Ka...
Mesajlar: 12
Beğeniler: 2 / 2
Ticaret: 0, 0%
size ait herhangi bir bilginin sizden habersiz alınması suçtur. oyunun resmi mail adresine konuyu anlatınız charın en son girdiği ip adreslerini alıp suç duyurusunda bulunun. Tekrardan Geçmiş olsun
  #18  
Okunmamış 11 Temmuz 2015, 16:20
SosyalAbi Adlı Üyenin Avatarı
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 12 Ağustos 2014
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Webmaster
Ad, Soyad: On... Ge...
Mesajlar: 559
Beğeniler: 142 / 190
Ticaret: 37, 100%
Olabilir hocam insanlık hali yani. Bence o programı da şikayet edin belki kodlarını vs. açarlarsa bazı bilgilere ulaşabilirler diye düşünüyorum. Face'i varsa tehtid edin ve şikayetçi olduğunuzu söyleyin hocam belki işe yarar.
  #19  
Okunmamış 11 Temmuz 2015, 16:38
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 27 Temmuz 2014
Yaş / Cinsiyet: 33 / Erkek
Konum: İzmir
Ad, Soyad: Rı... Ka...
Mesajlar: 419
Beğeniler: 46 / 53
Ticaret: 35, 97%
Sen hakkını ararsan karşı taraf cezasını çeker. BURADA DENENLERE BAKARSAN BİRŞEY OLMAZ. wolfteam da 3 yıl hapis yiyen var.

Ek Olarak: 1. ttelekomdan veya speronline'dan sizinle iletişime gecen kişinin ip numarası alınacak.
2. mt2 oyununun türkiye şubesi varsa oradan sizin hesabınıza hangi ip lerden giriş yapıldıysa onların dökümü çıkarılacak,
3. dediğiniz kişinin ip adresi onların içinde varsa sorguya çekilir, suçu sabitlenir.

NOT: Bir kişiye herhangi bir sebepten dolayı oyun vb. herhangi bir hesabın şifresini siz kendiniz vermiş olsanız bile eğer hesaplardan o kişi tarafından zarara uğramış olursanız ''EMNİYETİ SU İSTİMAL'' bu bir suçtur. Karşı taraf ceza yer.

Ek Olarak: bunları savcılık nezlinde bilişim şube polisleri yapacak.
  #20  
Okunmamış 11 Temmuz 2015, 16:44
Avatar Seçilmemiş
Üyeliği Durdurulmuş
 
Üyelik Tarihi: 26 Haziran 2014
Yaş / Cinsiyet: 23 / Erkek
Meslek: Öğrenci
Ad, Soyad: Ar... Eğ...
Mesajlar: 1.253
Beğeniler: 113 / 80
Ticaret: 4, 83%
başvuru yapın hocam takipteyim
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Bilişim Hukuku


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 01:10.