reklam
reklam

Asus Teknik Servis ve Müşteri Hizmetleri Tutumu ( Asus Marka Telefon Alacakların Dikkatine )

  1. Konuyu Paylaş
8 Mesajlar 1.294 Okunma
reklam

Ömer Ömer Ömer Faruk Kullanıcı
  • Üyelik 24.01.2011
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Güvenlik Ekipmanları
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Ö** B**
  • Mesajlar 899
  • Beğeniler 44 / 193
  • Ticaret 3, (%100)
Merhaba;

Forumlarda Sık Sık ZenFone Cihaz Alınır mı? Tarzı Mesajlar Görüyordum. Bugün Yaşadığım Teknik Servis Sıkıntısını Paylaşmak İstiyorum.


14/04/2016 Tarihinde Cihazımı;

UPS Kargo ile Asusun SMS Infocomm Servisine Gönderdim. Verilen Takip Numarası ile Sık Sık Telefonun Onarım Durumunu Takip Ettim.

Cihaz Servise 18/04/2016 Tarihinde ulaştı. 19/04/2016 Tarihinde Cihazın " Son Test İstasyonunda" Yazısı ile Karşılaştım. Anladım ki Cihazımın Hiç Bir Sorunu Çözülmeden Tarafıma Geri Gönderilecek. Nitekim de Öyle Oldu 20/04/2016 da UPS Kargoya Verilen Cihazım 21/04/2016 Tarihinde Elime Ulaştı. Kutuyu Açıp Baktığımda Cihaza Tahmin Ettiğim Gibi Hiç Birşey Yapılmadan Cihaz Tarafıma Gönderilmişti.

Sinir Bozucu Olan Durum Şu;

19/04/2016 Tarihinde " Son Test İstasyonunda" Yazısı ile Karşılaştığımda Hemen 0216 524 30 00 Numaralı Telefonu Aradım Bana Cihazın Yazılımsal Sorunu Olduğunu Onunda Yazılım Güncellendikten Sonra Problem Kalmadığını Belirttiler. Ama Ben Telefonda da Israrla Yazılımsal Bir Hata Olmadığını Düşünüyorum Diye Belirttim. Israrla Sorunun Çözüldüğünü Belirttiler.

Cihaz Elime Gelince Hala Belirttiğim Tüm Sorunların Mevcut Olduğunu Görünce Müşteri Hizmetlerini Aradım Sanki Suçlu Benmişim Gibi Bana Laf Ediliyor. Teknik Servisiniz Berbat Diyorum Tribe Girip Konu ile Ne Alakası Var Diyen Bir Müşteri Temsilciniz Var. Demek ki Sadece Teknik Servis Berbat Değilmiş.

Sanki Teknik Servis Olayını Kaliteli Bir Şekilde Yapmışlar da Biz Arayıp Teknik Servislerine Laf Ediyoruz.

Neyse Konuşmalardan Sonra Cihazı Aldım Bu Sefer Kendim Teknik Servise Götürdüm. Teslim Ettim Cihazı Bi Velet Geldi Telefonu Eline Aldı Şekiller Yapmaya Çalışıyor

Cihazın Ne Sıkıntısı Var Tarzı Şeyler Sordu. İçeride Millet Vardı, Kimse Olmasaydı Dalacaktım Velete. Vahim Olan Diğer Bir Sorun 1 Saat Kadar Teknik Serviste Kaldım Benim Gibi Cihazı Servisten Gelip Sorunu Devam Eden 10 Kişi Daha Geldi Bu 1 Saat Gibi Kısa Bir Sürede. Mesai Saatleri İçerisinde Daha Kaç Tane Aynı Vakalardan Gelenlerin Sayısını Tahmin Etmek Hiçte Zor Değil Sanırım.

Sorunları Tekrar Tekrar Anlattım. Cihaz Şuan Yine Teknik Serviste Bakalım Bu Sefer Ne Zırvalayacaklar...


http://bozkurt.biz.tr/mobil/asus-teknik-servis-ve-musteri-hizmetleri-tutumu-asus-marka-telefon-alacaklarin-dikkatine
 

 

SanalAvm.Net
http://www.sanalavm.net
medyasosyal
reklam

Tatars Tatars Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 06.03.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Elektrik Elektronik Teknikeri
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad Y** B**
  • Mesajlar 54
  • Beğeniler 0 / 9
  • Ticaret 1, (%100)
merhaba hocam sms infocom verildi verileli lanet bir firma eskiden çizgi elektronik çok iyidi ondan aldıklarından beri insanlar bir pişman söyleyim telefon anakart adam diyorki dvi dan görüntü gelmiyor garanti raporunda test yapıldı yazılım güncellendi diyor harbi çoluk çocuk çalışıyor gibi birşey asla doa vermiyor ya tamir yapıyor müşteride mecbur onu tüketici hakem heyetine gidiyor yakında makale yazıcam asus gigbayte msi bütün rezillerini yazıcam
 

 

Ömer Ömer Ömer Faruk Kullanıcı
  • Üyelik 24.01.2011
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Güvenlik Ekipmanları
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Ö** B**
  • Mesajlar 899
  • Beğeniler 44 / 193
  • Ticaret 3, (%100)

Tatars adlı üyeden alıntı

merhaba hocam sms infocom verildi verileli lanet bir firma eskiden çizgi elektronik çok iyidi ondan aldıklarından beri insanlar bir pişman söyleyim telefon anakart adam diyorki dvi dan görüntü gelmiyor garanti raporunda test yapıldı yazılım güncellendi diyor harbi çoluk çocuk çalışıyor gibi birşey asla doa vermiyor ya tamir yapıyor müşteride mecbur onu tüketici hakem heyetine gidiyor yakında makale yazıcam asus gigbayte msi bütün rezillerini yazıcam


Kesinlikle Öyle Çoluk Çocuk Çalışıyor.

Müşteri Hizmetlerini Aradığımda Bende Dediğini Belirttim.

"Çizgi Telekom" Gibi Bir Firmayı Nasıl Kaybedersiniz, Şuan Bi Halta Yaramayan Servisleriniz Mevcut Dediğimde Bunların Konu ile Alakası Ne Tarzı Şeyler Söyledi. Trafikte Olmasam Uzattıkça Uzatırdım Konuyu

Karşı Taraf Gerizekalı, Teknolojiyi Sadece Biz Biliyoruz Şeklinde Düşünüyorlar Sanırım.

Yazın Hocam Ben Bu Yazdıklarımı Asus Fanatiği Olarak Yazdım. Telefon, Tablet, Masa Üstü Bilgisayar, 3 x Laptop Mevcut ve Hepsi Asus.

Bu Saatten Sonra Asus mu :D Allah Korusun.
 

 

SanalAvm.Net
http://www.sanalavm.net

Tatars Tatars Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 06.03.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Elektrik Elektronik Teknikeri
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad Y** B**
  • Mesajlar 54
  • Beğeniler 0 / 9
  • Ticaret 1, (%100)
Aynen hocam böyle saçmalık yaparak çok müşteri kaybetti doa olayı yok gibi birşey adam alıyor r9 280x yada gtx970 1000 küsür lira adam ona tamir yapıyor adam aldı bozuk çıktı saçmalık dolu :) MSİ Servisi mütiş diyebilirimbazıları iade full kutu istiyor ama bu sadece ürün lenovoda aynı mantıkla çalışıyor
 

 

wmaraci reklam

Ömer Ömer Ömer Faruk Kullanıcı
  • Üyelik 24.01.2011
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Güvenlik Ekipmanları
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Ö** B**
  • Mesajlar 899
  • Beğeniler 44 / 193
  • Ticaret 3, (%100)

Tatars adlı üyeden alıntı

Aynen hocam böyle saçmalık yaparak çok müşteri kaybetti doa olayı yok gibi birşey adam alıyor r9 280x yada gtx970 1000 küsür lira adam ona tamir yapıyor adam aldı bozuk çıktı saçmalık dolu :) MSİ Servisi mütiş diyebilirimbazıları iade full kutu istiyor ama bu sadece ürün lenovoda aynı mantıkla çalışıyor



Bugüne Kadar Asusu Hep Savundum Bana da Teknik Servis Olayları Anlatılıyordu İnanmıyordum, Yok Artık Dediğim Şeyler Bile Oluyordu.

Ama Durum Gerçekten Öyleymiş.

Taş gibi ürünler çıkarıp, taştan yeteneksiz insanları çalıştırarak kendi kaybediyor koca firma.
 

 

SanalAvm.Net
http://www.sanalavm.net

Tatars Tatars Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 06.03.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Elektrik Elektronik Teknikeri
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad Y** B**
  • Mesajlar 54
  • Beğeniler 0 / 9
  • Ticaret 1, (%100)
asus en büyük hatayı yaptı inşallah erken davranırda sağlam firmalara veririler.
 

 

Ömer Ömer Ömer Faruk Kullanıcı
  • Üyelik 24.01.2011
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Güvenlik Ekipmanları
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Ö** B**
  • Mesajlar 899
  • Beğeniler 44 / 193
  • Ticaret 3, (%100)

Tatars adlı üyeden alıntı

asus en büyük hatayı yaptı inşallah erken davranırda sağlam firmalara veririler.


Düzeleceğini Sanmıyorum...

Bende Tıbbi Cihaz Üretimi Yapan Bir Firmada Teknik Servis Sorumlusuyum Gelen Cihazlara Ciddi Anlamda Kendim Kullanıyormuşum Gibi Davranıyorum.
Allah'a Şükürler Olsun ki Daha 1 Kere Bile Böyle Teknik Servis mi Olur Diye Kimseyi Aratmadım. Aksine Teşekkür Edip Hediye Gönderenler Bile Oldu :)
 

 

SanalAvm.Net
http://www.sanalavm.net

tambirfake tambirfake WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 11.03.2016
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek ıt elemanı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** A**
  • Mesajlar 34
  • Beğeniler 2 / 4
  • Ticaret 0, (%0)
Arkadaşa kesinlikle hak veriyorum telefonların özellikleri bakımından iyi bir cihaz olsada malesef ki berbat bi müşteri anlayışları var normalde kurumsal firmalara çalışmak için yalvaran markalar varken asus hiçbir şekilde tolere edemiyor müşterilini.Ben kurumsal firmada çalışıyorum ve ASUS ZENFONE2 adlı cihazı yolladık ekranı değişicekti değiştiremeyiz deyip 300 lira istediler yeni sıfır telefon göndericeğiz deyip ama aradan 4-5 ay geçmesine rağmen ne telefon ne de para hala ikisini de yollamıyolar.
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al