mimicom adlı üyeden alıntı
Her sistemin bir ederi var.
Opencart'tada , proticarettede zaten sanal-pos, ssl ücretli. Yani bu tür işlerin ana modülleri eklentileri ücretli.
Kullanıcıları yanlış bilgilendiriyorsunuz. Proticarette sanal pos ücretli değil. Tüm banka sanal pos entegrasyonları yazılımda ücretsiz geliyor. PAYU ücretli. Bu da ücretli olmalı zaten. PAYU her müşteriden aidat, komisyon alıyor, kar sağlıyor. Proticaret onlar para kazansın diye yazılımlarını güncel tutacak değil.
Alt ürün taglarının (renk, beden, kavala v.s.) stok tutmasını istiyorsanız tekstil modülünü satın alabilirsiniz, sadece renk beden seçimi yaptırıp alt değerlere stok tutmayacaksanız varyant ile çalışırsınız. Bu durumda tekstil modülüne de ihtiyaç kalmaz.
Canlı destek için, canlı destek modülüne de ihtiyacınız yok. İnternette site içi mesajlaşma sağlayan pek çok yazılım var. Bunları kullanabilirsiniz. Bu sayede yine bir eklenti daha almak durumunda kalmazsınız.
Hiç bir şeyi ücretli vermezseler, siz de destek olmazsanız yazılımı sizin için neden güncel tutup geliştirsinler. Opencart firması Türkiye için sanal pos yazmıyor. Yerli PHP yazılımcılardan satın almak durumunda kalıyorsunuz. Kurumsal destek alamıyorsunuz. Artı ve eksileri doğru değerlendirmeniz gerekir. Kullanıcılara tavsiye verirken bu kriterleri bilmeniz, buna göre yönlendirmeniz gerekir. Tümüyle yanlış anlatıyorsunuz.