Elbette sitendeki ziyaretçi verileri sadece Google Analytics üzerinden değil, server'dan Yandex'e, sayyaç vs. diğer araçları kullanarak takip edebilirsin. Ancak her bir aracın farklı izleme sistemi kullandığını, doğal olarakta farklı sonuçlar görülebileciğini unutmamak lazım. Burada şu iyidir bu hatalı gösterir demek yanlış olacaktır.
Bu arada GA kodun doğru eklenip eklenmediği ve çalışıp çalışmadığını doğru ölçmen gerekir,
buradan Chrome Tag Manager eklentisini yükleyip kontrol edebilirsin. Herşeyden önce Google Analytics'in nasıl çalıştığını doğru öğrenmek gerekebilir,
buradan inceleyebilirsin.
Bunun haricinde Ziyaret, Ziyaretçi, Tekil Ziyaret vs. farklı verilerdir, kullanıcının sitede kaldığı süre, kullandığı Adblock veya kullanmadığı java eklentisi, kişinin internet bağlantısı veya senin sitenin yavaş açılmasından ve diğer sebeplerden kaynaklanan kodun etkilenmemesi ve kullanıcının ziyaretini farklı görmesi bu sayıları etkiler.
Senin durumundaki bir önceki günün verilerinin farklılığı ise; hesabındaki zaman dilimi farklılığından olabilir veya kullanıcıların gün bitimi eşiğinde uzun ziyaret süresi ile ertesi güne ziyaret verisi olarak aktarılması da olabilir. Büyük ihtimalle kendi yaptığın ziyaretlerdir, kullandığın pcdeki IP adresini raporlarla filtrelemeni öneririm. Ayrıca Analytics üzerinde sistem iyileştirmesi yapıldı 28-29 Ekim tarihlerinde, bloglarından duyuruldu. Bu gibi güncellemeler zamanlarında veri değişiklikleri yaşanabiliyor.
Son olarak sorunun ne olduğu ile ilgilenmeyip bunu bile Adwords'e bağlamak içler acısı, biraz yaratıcı ve yapıcı olmak lazım ki birbirimize yardımcı olabilelim.
Kolay gelsin