-
Üyelik
29.01.2017
-
Yaş/Cinsiyet
48 / E
-
Meslek
öğretmen
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
M** Y**
-
Mesajlar
17
-
Beğeniler
4 / 0
-
Ticaret
1, (%100)
Google Webmaster araçlarından arama analizine bakıyorum. ".... web tasarım" ile ilgili anahtar kelimelerde tıklama oranım çok az (TO 3,59) .
Örnek: tıklama=54 Gösterim=1543 TO=3,5% Ort. konum=2,3
Ortalama konum 2,3 iken neden bu kadar az kişi tıklıyor anlamadım. Acaba maniple ediliyor kelime
-
Üyelik
21.06.2017
-
Yaş/Cinsiyet
43 / E
-
Meslek
Serbest
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** A**
-
Mesajlar
111
-
Beğeniler
20 / 28
-
Ticaret
4, (%100)
Hocam burada zannediyorum ki sizin az dediğiniz Tıklama oranı(click through rate) aslinda %3.5 olarak iyi sayılabilecek bir değer. Sektör ortalamalari zaten çok düşük tıklama oraninda. Arayanlarin %90'i ilk sayfadan 2'ye geçmiyor istatistiği biliniyor. Bu nedenle ortalama 2 ve 3. sayfada çıkan siteniz icin %3.5 kötü bir değer değil.
-
Üyelik
29.01.2017
-
Yaş/Cinsiyet
48 / E
-
Meslek
öğretmen
-
Konum
Bursa
-
Ad Soyad
M** Y**
-
Mesajlar
17
-
Beğeniler
4 / 0
-
Ticaret
1, (%100)
Konumum 1. Sayfa 2. sıra Ortalama konum 2,3
-
Üyelik
04.12.2013
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
Muhabir
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
G** Ç**
-
Mesajlar
276
-
Beğeniler
92 / 105
-
Ticaret
1, (%100)
adwords reklamlarının yoğunluğu ile ilgili bir durum. maksimum 4 reklam çıktığını düşünecek olursak, üstüne bir de reklam alanının altındaki harita işaretlemelerini hesaba katın.
rekabetin yüksek, aramanın az olduğu sektörlerden organic trafik sağlamak çok çok zor artık.
title ve desc özelinde tıklamaya yönlendirici bazı çalışmalar yapmanız belki yarar sağlayabilir.