-
Üyelik
07.11.2013
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Dsadada
-
Konum
Konya
-
Ad Soyad
S** E**
-
Mesajlar
210
-
Beğeniler
10 / 37
-
Ticaret
5, (%100)
Hepsi para için;Oysa işini daha iyi yapmaya çalışsa yani araştırma ruhu olsa en iyi habercilerden biri olsa belki de kazandığının bikaç katı fazlasını kazanacak...
-
Üyelik
26.11.2011
-
Yaş/Cinsiyet
39 / E
-
Meslek
Serbest
-
Konum
Ordu
-
Ad Soyad
E** A**
-
Mesajlar
673
-
Beğeniler
36 / 197
-
Ticaret
1, (%100)
Kurumsal Reklam alabilmek için bu konuları hit amaçlı yaptıklarını editörün birinden duymuştum. Bildiğiniz reyting, firmalara şu kadar kullanıcımız var günlük tıklamamız şudur vs gibi istatistik oranlar sunup kurumsal firma reklamlarını çekiyorlar.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
26.06.2013
-
Yaş/Cinsiyet
43 / E
-
Meslek
Dijital Pazarlama
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
R** T**
-
Mesajlar
196
-
Beğeniler
43 / 53
-
Ticaret
1, (%100)
Maalesef genel bir sorun. Çıkmışlar "en çok tıklanan haber sitesi biziz" diye bas bas bağıyorlar. Kaldır o resimleri görelim en çok tıklanan haber sitesi kiminmiş..
Alaxa sıralamasında birkaç haber sitesi;
Odatv.com - 39
haberturk.com - 19
hurriyet.com.tr - 5
milliyet.com.tr - 6
haberler.com - 24
Odatv sadece özel haberden ziyade genel haberler de yayınlasa demek ki Hurriyet'i geçebilir.
Demiyoruz, kadın resimleri paylaşma. Paylaşabilirsin ama önce ana sayfanda haber olsun. Haber ajansları günde ortalama 600 haber geçiyor. Nerede bu haberler?
Neden ben bir haber sitesine girdiğimde yaşadığım ilin veya ilçenin haberlerini göremiyorum. Belki ben ana sayfamı kendi istediğim gibi kategorilendirmek istiyorum.
Teknolojiden bahsediyoruz ama boşuna...
Ama göreceksiniz, bu konuda da yabancılara muhtaç olacağız. Bir gün gelecekler ve gerçekten habercilik yapıp bu sektörde de güçlenecekler. Bu aslında çok önemli bir konu ama "para hırsı" bizde daha ağır basıyor sanırım.
Örnek: Al Jazeera , WSJ Türkiye.
Yaptıkları haberlere bakın birçok haber sitesinde var artık. Sanki haber sitesi değil haber ajansı!
1 kişi bu mesajı beğendi.
digibakers.com - the power of thinking small...