-
Üyelik
11.04.2017
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
Makine mühendisliği öğrencisi
-
Konum
Sakarya
-
Ad Soyad
A** K**
-
Mesajlar
632
-
Beğeniler
217 / 122
-
Ticaret
9, (%100)
2k organik ınstagram hesabina reklam alınabilir mi? Yoksa henüz erken mi?
-
Üyelik
22.08.2019
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
F** B**
-
Mesajlar
84
-
Beğeniler
14 / 22
-
Ticaret
3, (%100)
hitiniz iyiyse olabilir ama yine de erken
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
30.10.2013
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Teknisyen
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
C** D**
-
Mesajlar
1500
-
Beğeniler
330 / 389
-
Ticaret
14, (%100)
Hitiniz istediği kadar iyi olsun, erken. Elinizdeki kitleyi şimdiden öldürmeyin.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
29.12.2019
-
Yaş/Cinsiyet
19 / E
-
Meslek
*
-
Konum
Sivas
-
Ad Soyad
E** A**
-
Mesajlar
375
-
Beğeniler
12 / 86
-
Ticaret
0, (%0)
min. 15-17k bence hatta 20+
"Türkiye Cumhuriyeti Devleti şeyhler, dervişler memleketi olamaz!" -Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
-
Üyelik
18.03.2018
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
Video Animasyon & Grafik Tasar
-
Konum
Tekirdağ
-
Ad Soyad
B** A**
-
Mesajlar
75
-
Beğeniler
2 / 28
-
Ticaret
0, (%0)
İnstagram hesaplarının takipçilerinin çok olmasından ziyade, takipçilerinin etkileşimi önemlidir. Örneğin; 15 K'lık bir sayfada yapılan paylaşımlara 5 K'lık gösterim ve etkileşim geliyor, 5 K'lık farklı bir sayfada yapılan paylaşıma da 4.8 K'lık gösterim ve etkileşim geliyorsa; 5 K'lık sayfada reklam vermek daha akıllıca olur. Bunu etkileyen birçok unsur olabilir. Etkileşim ve gösterim sadece genel bir yorumum, ancak beğeni, yorum, paylaşımlar bunların önemli kriterlerindendir. (Satın alınmış beğeni ve yorumları görmezden geliyorum.)
Şöyle düşünün, bir çay ocağınız var (sayfanız), içeride yaklaşık 50 kişi var ancak bunlardan sadece 15 tanesi çay (gönderiler) içmek istiyor, 35 kişi sadece ocakta oturuyor. 35 kişi kalabalık yapmaktan başka hiçbir anlam ifade etmiyor. Dışarıdan kalabalık görünüyorsunuz ancak sordukları zaman işler kesat demeniz sizi komik gösterebilir. Bu nedenle her zaman etkileşim ve gösterime önem gösterin. Çaylarınızı beğenmeyenler (beğeni), lezzeti hakkında fikirlerini sizinle paylaşmayanlar (yorum) elbette olabilir. Onlara çayınızın lezzeti (gönderiler) hakkında konuşturacak, beğeni ve yorum yaptıracak yine sizlersiniz. Önemli olan; çayı dükkanınızda olan insanların tamamına içtirmeye çabalamak. (İçmek istemiyorlarsa kahve ikram edin veya ürün yelpazenizi geliştirin (yeni ve farklı gönderiler deneyin) :) İyi forumlar.
http://www.youtube.com/geneloji - Bu kanal canlı çok heyecanlı...
-
Üyelik
23.05.2018
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Mühendislik Öğrencisi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
S** S**
-
Mesajlar
145
-
Beğeniler
54 / 38
-
Ticaret
0, (%0)
hesap ne üzerine? 2k sayfaya reklam vermeye değecek bir kitleniz olması lazım. :)
Değişim rüzgarları estiğinde aptallar duvar örer, akıllılar ise yel değirmeni yapar.