wmaraci reklam

turk telekom cayma bedelini bildirmiyor

6 Mesajlar 980 Okunma
wmaraci reklam

forces forces WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 23.01.2016
  • Yaş/Cinsiyet 45 / E
  • Meslek bilgisayar mühendisi
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** E**
  • Mesajlar 1366
  • Beğeniler 9 / 379
  • Ticaret 0, (%0)
merhaba
12 aralık 2021 tarihinde iki yıllık sözleşme sona erecek ve artık ************* internetini kullanmak istemiyorum .Süper online fiber yapısı kapının önünde 200 mbs hız verirken ************* hızı ancak 50mbs ki bununda yarısı modemden alabiliyorum .

Sonuç olarak sözleşmenin iptali için turk *******a sorduğumda yazılı ya da sözlü olarak cayma bedelini hesaplayamıyoruz yanıtını alıyorum . Bu durumda ne kadar borç çıkartacaklarını bilmediğim için 12 aralık haftasına kadar bekleyip sözleşmeyi 13 aralık gibi iptal başvurusunu yapmayı planlıyorum .Süperonline da 12 aralık öncesi internet kesintisi olmaması için başvurmayı planlıyorum ama bu süreci nasıl yönetmek gerekir .Daha önce tecrübe edenler fikir verebilir mi ?
 

 

wmaraci
reklam

nocause nocause WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 23.01.2021
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Grafiker
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad S** T**
  • Mesajlar 7
  • Beğeniler 1 / 0
  • Ticaret 0, (%0)
Hocam TTNet şu an mecvut kullandığınız paket normalde 100₺ iken siz 24 ay taahhüt yaptıgınızda size örnekle 50₺ ye geldi. Sözleşme fesh edildiğinde bu güne kadar kullandığınız indirimin hepsini yansıtıyorlar varsa kampanya dahilinde yararlandığınız ücretsiz kurulum, ücretsiz modem gibi hizmetlerinde ücretini alıyorlar. Sözleşme bittiğinde yeni sözleşme için devam etmek istemiyorsanız eğer direk ***** şubesinden iptal etmek için zorluyorlar boşuna telefondan ya da internet kanalıyla uğraşmayın. Sözleşme tarihinden önce gidin sözleşme bitiş tarihinden itibaren aldığım hizmetin sonlandırılması o istiyorum diye bildirin kesin çözüm bu.
 

 

forces forces WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 23.01.2016
  • Yaş/Cinsiyet 45 / E
  • Meslek bilgisayar mühendisi
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** E**
  • Mesajlar 1366
  • Beğeniler 9 / 379
  • Ticaret 0, (%0)
vay canına , 2 senelik kullanım için baya bir faturaya yansıma olur bu durumda .Aralık başında ben gidip dediğiniz gibi iptal edeceğimi bildireyim .

teşekkürler
 

 

SafakCALiSKAN SafakCALiSKAN lafliyorum.com Kullanıcı
  • Üyelik 11.12.2011
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Amele V.2
  • Konum Antalya
  • Ad Soyad Ş** Ç**
  • Mesajlar 4640
  • Beğeniler 1124 / 1124
  • Ticaret 7, (%100)
sözleşme bitimine 1 ay kala bildirin durumu.
 

 

wmaraci
wmaraci

YazilimMimari YazilimMimari Eski adi: Turgay Can Kullanıcı
  • Üyelik 25.06.2012
  • Yaş/Cinsiyet 38 / E
  • Meslek Engineering Director
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad T** C**
  • Mesajlar 771
  • Beğeniler 2 / 260
  • Ticaret 0, (%0)
Internet servis sağlayıcıları, BTK ile regüle ediliyor.

Sizlere bu bilgiyi vermek zorundalar, vermezlerse bahsi geçen telefon görülmenizin zamanını, görüşttüğün agent adının bilgisi ile BTK şikayet sayfasından şikayette bulunmanızı öneririm.

Bildiğim kadarıyla, taahhütten vazgeçildiğinde tüketicinin lehine olacak kısmın ödemesini hesaplamak zorundalar.

Link -> https://akillitarife.com/*******/rehber/faydali-bilgiler/cayma-bedeli

"İnternet cayma bedeli hesaplama" başlığı ve oradaki hesaplamayı baz alabilirsiniz. Sizin 2 yıllık taahhüt ve 2 yıl sonuna doğru olduğu için kampanya ile bedava sunulan modem, kurulum,taşıma vb ücretleri yansıtılır. Kampanya süresinde oluşturulan indirimli fiyat talep edilemez.

"1 yıldan uzun taahhüt süreli sözleşmeler: Tüketici Kanunu'nun 52. maddesinin 4. fıkrasında da belirtildiği üzere bu tip sözleşmelerde tüketici dilediği zaman, gerekçe göstermeden sözleşmesini iptal edebilir ve herhangi bir ceza ödemez"

Ref : https://akillitarife.com/*******/rehber/faydali-bilgiler/cayma-bedeli

Belirtilen kanun ;

"Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması halinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kağıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez."

6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Madde 52(4)
 

 

https://www.linkedin.com/in/turgaycan/
Kaliteli kod yazılır.. (Günlük/Saatlik ücreti ile)

Sadrazam54 Sadrazam54 Kimlik Onayı Bekliyor Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 05.10.2020
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Ticaret
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad H** M**
  • Mesajlar 13
  • Beğeniler 0 / 1
  • Ticaret 0, (%0)
***** az benide yolmadı
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al