Canlı destek ekibine katılan kişilere ne yükümlülükler verilecek?
[*]Müşteri hizmetleri hattımız kendi numarasına yönlendirilecektir.
[*]Gelecek Destek bildirimleriyle (ticket) ilgilenecektir.
[*]Kendisine tahsis edilen ve sorumlusu olduğu sunucuda root yetkilendirmesiyle tüm müşterilerin durumunu analiz edip işlemlerini takip edecektir. (SSH aracılığıyla)
[*] Sitemizin Canlı destek bölümünde online olup (en az 8 saat) gelen müşterilere anlık destek sağlayacaktır.
ARANAN ŞARTLAR
[*]SSH ile Sunucu yönetiminden anlayan.
[*]Apache, perl ve modülleri hakkında bilgi sahibi ve ihtiyacı karşılayabilen.
[*]Hızlı çözüm üretebilen.
[*]Diksiyonu düzgün ve günde en az 8 saat online olabilen. (Haftanın 1 günü hariç)
[*]Hosting yönetiminden anlayan ve giriş derecesinden PHP dil bilgisi olan
[*]Ekip bilincine sahip
Bu şartlarda evinden bize hizmet verecek tecrübe sahibi çalışma arkadaşları aranmaktadır.
Başvurular için:
[*]İlk olarak bu konuya mail adresinizle beraber bir cevap yazmanız gerekmektedir.
[*]Ardından uygun görülürseniz Mail adresiniz ile iletişime geçilecek kanaldan gerekli bilgileriniz istenecek ve posta aracılığıyla bilgilerinizi bize ulaştırmanız istenecektir.