Aykuru Medya, son 2 aydır yoğun trafiğin artması sebebiyle müşteriye canlı destek hizmeti konusunda hızlı destek verememektedir. Buna rağmen müşterilerimizin anlayışı için hepsine teşekkürü borç biliriz. Bu konuda tecrübeli ve bizimle çalışabilecek yeni çalışma arkadaşları arayarak kadromuzu genişletiyoruz.

Canlı destek ekibine katılan kişilere ne yükümlülükler verilecek?


    [*]Müşteri hizmetleri hattımız kendi numarasına yönlendirilecektir.
    [*]Gelecek Destek bildirimleriyle (ticket) ilgilenecektir.
    [*]Kendisine tahsis edilen ve sorumlusu olduğu sunucuda root yetkilendirmesiyle tüm müşterilerin durumunu analiz edip işlemlerini takip edecektir. (SSH aracılığıyla)
    [*] Sitemizin Canlı destek bölümünde online olup (en az 8 saat) gelen müşterilere anlık destek sağlayacaktır.



ARANAN ŞARTLAR


    [*]SSH ile Sunucu yönetiminden anlayan.
    [*]Apache, perl ve modülleri hakkında bilgi sahibi ve ihtiyacı karşılayabilen.
    [*]Hızlı çözüm üretebilen.
    [*]Diksiyonu düzgün ve günde en az 8 saat online olabilen. (Haftanın 1 günü hariç)
    [*]Hosting yönetiminden anlayan ve giriş derecesinden PHP dil bilgisi olan
    [*]Ekip bilincine sahip



Bu şartlarda evinden bize hizmet verecek tecrübe sahibi çalışma arkadaşları aranmaktadır.

Başvurular için:

    [*]İlk olarak bu konuya mail adresinizle beraber bir cevap yazmanız gerekmektedir.
    [*]Ardından uygun görülürseniz Mail adresiniz ile iletişime geçilecek kanaldan gerekli bilgileriniz istenecek ve posta aracılığıyla bilgilerinizi bize ulaştırmanız istenecektir.