wmaraci reklam

Arızalı Çıkan Ses Kartını 1 Saat Kullandığım İçin İade Edemiyorum!

7 Mesajlar 963 Okunma
wmaraci reklam

MuratDinc MuratDinc Miyavliyo - WiseKitten Kullanıcı
  • Üyelik 01.11.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Girişimci
  • Konum Balıkesir
  • Ad Soyad M** D**
  • Mesajlar 1583
  • Beğeniler 207 / 257
  • Ticaret 5, (%100)
Merhaba arkadaşlar. Forumda daha önce Asus Strix Sonar ses kartı aldığımı ve bir türlü çalışmadığını söyleyip sizin de desteğinizi talep etmiş. Detaylı araştırmalar yapıp sonuca ulaşamamıştım. Ses kartını takar takmaz sorun yaşadım ve teslim aldığım gün içerisinde Asus'a da yazıp destek talep ettim, onlar da sorunu çözemediler. Format atmaktan tutunda eski sürücü versiyonlarını denemeye, donanımı başka PCI Express slotuna takıp direk PSU'dan güç vermeye kadar her şeyi denedim. Türkie/İngilizce araştırma yapıp farklı onlarca çözüm denedim. 3 gün bu iş ile uğraşıp işin içinden çıkamayınca eve servis çağırıp sorunun anakarttan mı, ses kartından mı yoksa ses sisteminden mi kaynaklandığını tespit ettirdim. (50₺ servis ücreti ödedim) Sonuç olarak ses kartının arızalı olduğunu söyledi.

Hepsiburada ses kartını 4 gün önce almış olmama rağmen "Teslim edilmedi" olarak gösteriyor, bu yüzden iade talep edemiyorum. Görsel: https://prnt.sc/tfb51n Aradığımda ise iade der demez 3 defa telefonu suratıma kapattılar. Bağlanabilmek için her bir aramada en az 15dk uğraştım ve 4. de "suratıma kapatacaksanız baştan kapatın boşuna konuşmayalım" dedim ve derdimi anlatabildim. Bağlandığımda ise bu sorunu çözmediler, ürünü servise göndermem gerektiğini söylediler. İade edemeyeyim diye ürün teslim edildi yapmıyorlar bu yüzden de iade butonu çıkmıyor. 14 gün olmadı, 1 saat içerisinde arıza olduğunu rapor ettiğimi söyleyip cayma hakkımı kullanmak istediğimi söyledim. Sonuç olarak 1 saat kullanmış olmamdan dolayı iade edilemeyeceğini söylüyorlar. Ben bu karttan inanılmaz soğudum, kaç gündür çalışamıyorum bu sorunlar ile uğraşmaktan. Şimdi bir da garanti ile iletişime geçip onlarla uğraşacağım. Durumdan hiç memnun değilim, ne yapmalıyım?
 

 

👉 Türkiye'nin En Minnoş Kedi Bloğu Miyaliyo! 😻
SMM Panel, Sosyalyuvam, Bayilik Paneli, En Uygun Panel, Takipçi Paneli
reklam

turkmaxi turkmaxi Webmaster Kullanıcı
  • Üyelik 03.11.2011
  • Yaş/Cinsiyet 39 / E
  • Meslek Planlama
  • Konum Eskişehir
  • Ad Soyad Y** A**
  • Mesajlar 893
  • Beğeniler 253 / 253
  • Ticaret 4, (%100)
Tüketici Hakem Heyetine gidin.
 

 

https://www.turkmaxi.org Webmaster Forumu

Alperenler Alperenler ReiS Kullanıcı
  • Üyelik 02.05.2016
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek Satış Temsilcisi
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad T** Ç**
  • Mesajlar 617
  • Beğeniler 181 / 157
  • Ticaret 9, (%100)
İade Süresi (Cayma Hakkı) Kaç Gündür? Alıcı; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
 

 

MuratDinc MuratDinc Miyavliyo - WiseKitten Kullanıcı
  • Üyelik 01.11.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Girişimci
  • Konum Balıkesir
  • Ad Soyad M** D**
  • Mesajlar 1583
  • Beğeniler 207 / 257
  • Ticaret 5, (%100)

Alperenler adlı üyeden alıntı

İade Süresi (Cayma Hakkı) Kaç Gündür? Alıcı; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.


THH'ye başvuracağım hocam, bu hakkımı kullandırmıyorlar ne yazık ki. İade edemiyorum ve bilgileri olduğu halde düzeltmiyorlar.
 

 

👉 Türkiye'nin En Minnoş Kedi Bloğu Miyaliyo! 😻
wmaraci

YoutubeMagazin YoutubeMagazin WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.05.2018
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek Sosyal Medya Uzmanı
  • Konum Adıyaman
  • Ad Soyad C** Ç**
  • Mesajlar 250
  • Beğeniler 61 / 46
  • Ticaret 3, (%100)
Karşılaştığınız duruma üzüldüm. Aldığınız yeri bir defa daha arayın bence yine anlatın derdinizi. Çünkü müşteri hizmetlerinde telefonun başında her zaman işi bilene denk gelmiyorsun. Yine olmazsa şikayet siteleri var onlara bi yaz belki bi etken olabilir. Yani 1 saat kullanılmış veya 1 gün 1 hafta kullanılmış cihazı neden değişmezler ki, ilginç. Şu teslim edildi muhabbetini ısrarla arayıp söyleyin. Ama sakinliğinizi kaybedip küfür falan etmeyin ki durum onları haklı çıkarmasın. Zaten thh ye de başvuracağını söylemişsin. Ertelemeden bi an önce yapmalısın işlemleri. Güzel haberlerini bekliyoruz. Umarım kısa sürede hallolur. Sağlıcakla kal...
 

 

Mertcan Mertcan Hayat kısa, kuşlar uçuyor Kullanıcı
  • Üyelik 05.02.2012
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Yatırım
  • Konum Antalya
  • Ad Soyad M** K**
  • Mesajlar 5426
  • Beğeniler 39 / 1529
  • Ticaret 38, (%100)
Aynısı farklı bir üründe başıma geldi, denediğiniz için alamayız dediler. Denemeden bozuk olduğunu nasıl anlayacağız dedim, onlar da bilmiyor.:) Tüketici Hakları 1 ay kadar sürdü fakat para iadesi kararı çıktı. Kaybedeceğiniz tek şey zaman olur peşini bırakmayın.
 

 

Tomurcuk derdinde olmayan ağaç, odundur.

MehmetFazilK MehmetFazilK - Kullanıcı
  • Üyelik 23.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 24 / E
  • Meslek Girişimci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** K**
  • Mesajlar 905
  • Beğeniler 198 / 255
  • Ticaret 30, (%100)
Eğer ürün size geldiyse ve teslim onayı vermediyseler hatta daha kargoya bile verilmedi gözüküyorsa sizde teslim aldım onayı vermeyin bana gelmedi diyin sonuçta arada Hepsiburada var sizinde bu şekilde kozunuz olur
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al