Merhaba arkadaşlar. Forumda daha önce Asus Strix Sonar ses kartı aldığımı ve bir türlü çalışmadığını söyleyip sizin de desteğinizi talep etmiş. Detaylı araştırmalar yapıp sonuca ulaşamamıştım. Ses kartını takar takmaz sorun yaşadım ve teslim aldığım gün içerisinde Asus'a da yazıp destek talep ettim, onlar da sorunu çözemediler. Format atmaktan tutunda eski sürücü versiyonlarını denemeye, donanımı başka PCI Express slotuna takıp direk PSU'dan güç vermeye kadar her şeyi denedim. Türkie/İngilizce araştırma yapıp farklı onlarca çözüm denedim. 3 gün bu iş ile uğraşıp işin içinden çıkamayınca eve servis çağırıp sorunun anakarttan mı, ses kartından mı yoksa ses sisteminden mi kaynaklandığını tespit ettirdim. (50₺ servis ücreti ödedim) Sonuç olarak ses kartının arızalı olduğunu söyledi.

Hepsiburada ses kartını 4 gün önce almış olmama rağmen "Teslim edilmedi" olarak gösteriyor, bu yüzden iade talep edemiyorum. Görsel: https://prnt.sc/tfb51n Aradığımda ise iade der demez 3 defa telefonu suratıma kapattılar. Bağlanabilmek için her bir aramada en az 15dk uğraştım ve 4. de "suratıma kapatacaksanız baştan kapatın boşuna konuşmayalım" dedim ve derdimi anlatabildim. Bağlandığımda ise bu sorunu çözmediler, ürünü servise göndermem gerektiğini söylediler. İade edemeyeyim diye ürün teslim edildi yapmıyorlar bu yüzden de iade butonu çıkmıyor. 14 gün olmadı, 1 saat içerisinde arıza olduğunu rapor ettiğimi söyleyip cayma hakkımı kullanmak istediğimi söyledim. Sonuç olarak 1 saat kullanmış olmamdan dolayı iade edilemeyeceğini söylüyorlar. Ben bu karttan inanılmaz soğudum, kaç gündür çalışamıyorum bu sorunlar ile uğraşmaktan. Şimdi bir da garanti ile iletişime geçip onlarla uğraşacağım. Durumdan hiç memnun değilim, ne yapmalıyım?