Bir de babamla papaz olduk, ne olduğu belirsiz yerlerden su siparişi niye ediyon. Git her zaman aldığın yerden al, diye.
Sabah 10 da kalkınca canlı desteğe mesaj attım, benim su nerde diye. Onla tartışırken su geldi. Yani canlı desteğe yazmasam kim bilir daha ne kadar beklerdim. Gelen adam da; " Ben dün akşam yoktum, sabah sisteme baktım su siparişi var. Onu getirdim diyor. Eğer gene bi sıkıntı çıkarsa şirketin no su bu direk onu arayın." diyor.
İşin kısası:
Hepsiburada su siparişlerinin akıbetini bilmiyor.
Su sipariş ettiğiniz yer sizi arayıp durumla ilgili bilgilendirmiyor.
Hepsiburada ile su siparişi verdiğiniz yerin birbirinden haberi yok.
Direk bayiyi bulup, orayı arayıp su siparişi vermek en mantıklı çözüm. Boşuna hepsiburadaya komisyon, prim kazandırmayın. Çünkü hiçbir avantajınız yok.