Evde baktım su bitmiş. Hep Sırma marka kullanıyoruz. Telefonu elime aldığımda Hepisburada'nın su siparişi aldığını gördüm. Fiyatlara baktığımda yüzde 50 indirim kampanyası varmış. İlk siparişe özel. Ben de iyi güzel dedim. Sırma marka suyu sipariş verdim. 1 saate gelir yazıyordu. Su bidonunu boşalttım, hazırladım, beklemeye koyuldum. Aradan 1 saat geçti gelen giden yok. 2 saat geçti gene gelen giden yok. Ben de canlı desteğe yazayım dedim, benim su nerede. Onlara mesaj atınca; "kontrol ediyorum, yoldaymış 10 dakkaya gelir dediler; "Ben de, " son 30 dakikadır yolda diyor" dedim. O gün akşam olunca aradı: " Eee su söylemiştiniz geldi mi?" Ben "gelmedi" deyince hediye çeki tanımlayıp konuyu geçiştirdi.
Bir de babamla papaz olduk, ne olduğu belirsiz yerlerden su siparişi niye ediyon. Git her zaman aldığın yerden al, diye.
Sabah 10 da kalkınca canlı desteğe mesaj attım, benim su nerde diye. Onla tartışırken su geldi. Yani canlı desteğe yazmasam kim bilir daha ne kadar beklerdim. Gelen adam da; " Ben dün akşam yoktum, sabah sisteme baktım su siparişi var. Onu getirdim diyor. Eğer gene bi sıkıntı çıkarsa şirketin no su bu direk onu arayın." diyor.
İşin kısası:
Hepsiburada su siparişlerinin akıbetini bilmiyor.
Su sipariş ettiğiniz yer sizi arayıp durumla ilgili bilgilendirmiyor.
Hepsiburada ile su siparişi verdiğiniz yerin birbirinden haberi yok.
Direk bayiyi bulup, orayı arayıp su siparişi vermek en mantıklı çözüm. Boşuna hepsiburadaya komisyon, prim kazandırmayın. Çünkü hiçbir avantajınız yok.