-
Üyelik
26.07.2019
-
Yaş/Cinsiyet
23 / E
-
Meslek
üniversite öğrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Y** S**
-
Mesajlar
99
-
Beğeniler
19 / 23
-
Ticaret
0, (%0)
Üniversiteye gitmek için yolculuk yaptım. Kıyafetlerimin olduğu valizi muavin numarasını kontrol etmeden başkasına vermiş. Başka şehirde kıyafetsiz kaldım. Maddi durumumda iyi değil. Bütün kanıtlarıyla şikayetde bulundum hiçbir cevap yok. Başka nereye nasıl şikayet edebilirim. İllaki bilen veya yardımcı olcak biri vardır. Yardım edin.
-
Üyelik
26.12.2017
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
serbest meslek
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
E** K**
-
Mesajlar
532
-
Beğeniler
133 / 133
-
Ticaret
0, (%0)
Konunun üstünde durmaları gerek diger alan yolcu indigi yerdeki şubeye teslim etmesi ve sise haber edip dönüş saglaması lazım. Şikayetvar sitesine de yazabilirsin ayrıca,kendi arkadaşımın başına da geldi aynisi 3 4 gün sonra teslim edildi geri sizinki de edilir inşallah
-
Üyelik
26.07.2019
-
Yaş/Cinsiyet
23 / E
-
Meslek
üniversite öğrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Y** S**
-
Mesajlar
99
-
Beğeniler
19 / 23
-
Ticaret
0, (%0)
İnşallah 2 gün oldu bişey yok
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
28.12.2014
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Ogrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
A** M**
-
Mesajlar
396
-
Beğeniler
101 / 128
-
Ticaret
3, (%100)
Bilet alırken aynı zamanda kendimizi sigorta yaptırmış oluyoruz bu durum bagaj eşyası içinde sigortayı kapsamıyor mu?
-
Üyelik
23.01.2015
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Bilgisayar Tek.
-
Konum
Almanya
-
Ad Soyad
H** D**
-
Mesajlar
365
-
Beğeniler
119 / 107
-
Ticaret
10, (%100)
Bundan yaklaşık 5 yıl önce Metro'nun Esenler Şubesi Genel Merkezinde Halkla İlişkiler bölümünde çalıştım. Bu süre zarfında sizin yaşadığınız sorunların yüzlercesine çözüm ürettim ve bagajlarını bularak teslim ettim.
Öncelikle şikayet kaydı oluşturuyorsunuz, bu şikayet kaydı müşteri hizmetlerinin sistemine düşüyor. İşte buradan sonra sizin beklemeniz gerekiyor. Çünkü şikayet kayıtlarının çözülebilmesi için 15 gün süresi vardır. Burada şikayet kaydına bakan şirket çalışanı öncelikle o gün otobüsün muavini ya da kaptanıyla görüşme yapar. Görüşme sonucunda muavinin ya da kaptanın sizin iddaa ettiğiniz "bagajı başkasına verdi" muavine sorulur. Eğer muavin bagajınızı başkasına verdiyse, verdiği bölgedeki metro turizm ile iletişime geçilir ve kayıp bir bagajın olup olmadığı sorulur, araştırılması istenir. Burada da çözüm bulunamadıysa diğer şikayet kayıtlarında sizin bagajınızın verildiği kişinin şikayet kaydı oluşturması ve bu konuyu araştıran şirket çalışanın önüne düşmesi gerekir ki sizin olayla ilişkilendirebilsin. Buradan sonra istediğiniz yere başvursanız da o yasal olarak 15 gün araştırma süresini beklemek zorundasınız. Aksi takdirde şikayetvar.com şikayet etsenizde hiçbir faydası olmaz. Bu 15 gün sonunda eğer çantanız bulunursa size teslim edilir, bulunmazsa çalıştığım dönemde hediye bilet veriliyordu, size de bu teklif edilir.
Dipnot: umarım bagaj kayıt fişinizi bagajınızı teslim ederken teslim almışsınızdır. Yoksa hiçbir hak iddaa edemezsiniz. Geçmiş olsun..
Size bir yol daha göstereyim: Eğer otobüsünüz İstanbul/Esenler son durak olarak gittiyse ve siz burada indiyseniz. Direkt olarak 54. Peron Müşteri Hizmetlerine gidin. Burada şikayetinizi belirtin ve bu otobüsten o gün gelen kayıp eşya olup olamayacağını sorun, yok deseler de ısrarla otobüs peronunda (müşteri hiz. arka tarafında) ufak bir kayıp eşya deposu var, oraya bakmalarını rica edin. Çünkü gelen kayıp eşyaları teslim alırken üzerine büyük A4 kağıdıyla Sefer Numarası, Geldiği Yer ve Tarih, Teslim Eden Ad, Soyad, Numarası yazılarak çantanın üzerine yapıştırılarak o depoya konulmaktadır. Sizde oraya giderek sizin geldiğiniz tarih ve yeri orada bulunan çantalar üzerinde kontrol ederek belki çantanıza ulaşabilirsiniz.
Coder27
www.ofisto.com.tr
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
12.11.2018
-
Yaş/Cinsiyet
47 / E
-
Meslek
WebMaster
-
Konum
Gaziantep
-
Ad Soyad
B** D**
-
Mesajlar
243
-
Beğeniler
58 / 41
-
Ticaret
11, (%100)
Metro turizm türkiedeki en berbat firmadır nice insanlar mağdur oldu kaç şikayet açtım birtane dönen olmadı şoförleride duyarsız ilgisiz çalışanlarıda bilgisiz şikayetim var sitesine 10 ayrı mailden şikyet aç gidip ugraşsınlar. birde ver mahkemeye kanıtın varsa %200 kazanırsın
-
Üyelik
26.07.2019
-
Yaş/Cinsiyet
23 / E
-
Meslek
üniversite öğrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Y** S**
-
Mesajlar
99
-
Beğeniler
19 / 23
-
Ticaret
0, (%0)
Kanıtım var zaten 10 gün içinde nr cavap vercekler ona göre bakıcaz artık