reklam
reklam

Metro Turizm Bagaj Kaybolması

  1. Konuyu Paylaş
11 Mesajlar 1.151 Okunma
sosyalatlas
reklam

Szr57 Szr57 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.07.2019
  • Yaş/Cinsiyet 21 / E
  • Meslek üniversite öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** S**
  • Mesajlar 99
  • Beğeniler 19 / 23
  • Ticaret 0, (%0)
Üniversiteye gitmek için yolculuk yaptım. Kıyafetlerimin olduğu valizi muavin numarasını kontrol etmeden başkasına vermiş. Başka şehirde kıyafetsiz kaldım. Maddi durumumda iyi değil. Bütün kanıtlarıyla şikayetde bulundum hiçbir cevap yok. Başka nereye nasıl şikayet edebilirim. İllaki bilen veya yardımcı olcak biri vardır. Yardım edin.
 

 

medyasosyal
alexhost

mert29 mert29 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.12.2017
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek serbest meslek
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad E** K**
  • Mesajlar 532
  • Beğeniler 133 / 133
  • Ticaret 0, (%0)
Konunun üstünde durmaları gerek diger alan yolcu indigi yerdeki şubeye teslim etmesi ve sise haber edip dönüş saglaması lazım. Şikayetvar sitesine de yazabilirsin ayrıca,kendi arkadaşımın başına da geldi aynisi 3 4 gün sonra teslim edildi geri sizinki de edilir inşallah
 

 

Szr57 Szr57 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.07.2019
  • Yaş/Cinsiyet 21 / E
  • Meslek üniversite öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** S**
  • Mesajlar 99
  • Beğeniler 19 / 23
  • Ticaret 0, (%0)
İnşallah 2 gün oldu bişey yok
mert29

kişi bu mesajı beğendi.

mert29 mert29 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.12.2017
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek serbest meslek
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad E** K**
  • Mesajlar 532
  • Beğeniler 133 / 133
  • Ticaret 0, (%0)

Szr57 adlı üyeden alıntı

İnşallah 2 gün oldu bişey yok


Otobüs nerden nereye gidiyordu bilmiyorum ancak eğer sende son durakta indiysen oranın telefon numarasıni bulup orayı arayarak sorabilirsin. Belki daha kolay bir çözüm olabilir alan kişi büyük ihtimalle eğer insaflı biriyse bagajım karıştı diyerek oraya bırakacaktır.
 

 

smmavm

zexon zexon WV Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 28.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Ogrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** M**
  • Mesajlar 396
  • Beğeniler 101 / 128
  • Ticaret 3, (%100)
Bilet alırken aynı zamanda kendimizi sigorta yaptırmış oluyoruz bu durum bagaj eşyası içinde sigortayı kapsamıyor mu?
 

 

miniajans miniajans webteson.com Kullanıcı
  • Üyelik 23.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Bilgisayar Tek.
  • Konum Almanya
  • Ad Soyad H** D**
  • Mesajlar 365
  • Beğeniler 119 / 107
  • Ticaret 10, (%100)
Bundan yaklaşık 5 yıl önce Metro'nun Esenler Şubesi Genel Merkezinde Halkla İlişkiler bölümünde çalıştım. Bu süre zarfında sizin yaşadığınız sorunların yüzlercesine çözüm ürettim ve bagajlarını bularak teslim ettim.

Öncelikle şikayet kaydı oluşturuyorsunuz, bu şikayet kaydı müşteri hizmetlerinin sistemine düşüyor. İşte buradan sonra sizin beklemeniz gerekiyor. Çünkü şikayet kayıtlarının çözülebilmesi için 15 gün süresi vardır. Burada şikayet kaydına bakan şirket çalışanı öncelikle o gün otobüsün muavini ya da kaptanıyla görüşme yapar. Görüşme sonucunda muavinin ya da kaptanın sizin iddaa ettiğiniz "bagajı başkasına verdi" muavine sorulur. Eğer muavin bagajınızı başkasına verdiyse, verdiği bölgedeki metro turizm ile iletişime geçilir ve kayıp bir bagajın olup olmadığı sorulur, araştırılması istenir. Burada da çözüm bulunamadıysa diğer şikayet kayıtlarında sizin bagajınızın verildiği kişinin şikayet kaydı oluşturması ve bu konuyu araştıran şirket çalışanın önüne düşmesi gerekir ki sizin olayla ilişkilendirebilsin. Buradan sonra istediğiniz yere başvursanız da o yasal olarak 15 gün araştırma süresini beklemek zorundasınız. Aksi takdirde şikayetvar.com şikayet etsenizde hiçbir faydası olmaz. Bu 15 gün sonunda eğer çantanız bulunursa size teslim edilir, bulunmazsa çalıştığım dönemde hediye bilet veriliyordu, size de bu teklif edilir.

Dipnot: umarım bagaj kayıt fişinizi bagajınızı teslim ederken teslim almışsınızdır. Yoksa hiçbir hak iddaa edemezsiniz. Geçmiş olsun..

Size bir yol daha göstereyim: Eğer otobüsünüz İstanbul/Esenler son durak olarak gittiyse ve siz burada indiyseniz. Direkt olarak 54. Peron Müşteri Hizmetlerine gidin. Burada şikayetinizi belirtin ve bu otobüsten o gün gelen kayıp eşya olup olamayacağını sorun, yok deseler de ısrarla otobüs peronunda (müşteri hiz. arka tarafında) ufak bir kayıp eşya deposu var, oraya bakmalarını rica edin. Çünkü gelen kayıp eşyaları teslim alırken üzerine büyük A4 kağıdıyla Sefer Numarası, Geldiği Yer ve Tarih, Teslim Eden Ad, Soyad, Numarası yazılarak çantanın üzerine yapıştırılarak o depoya konulmaktadır. Sizde oraya giderek sizin geldiğiniz tarih ve yeri orada bulunan çantalar üzerinde kontrol ederek belki çantanıza ulaşabilirsiniz.
 

 

miniajans miniajans webteson.com Kullanıcı
  • Üyelik 23.01.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Bilgisayar Tek.
  • Konum Almanya
  • Ad Soyad H** D**
  • Mesajlar 365
  • Beğeniler 119 / 107
  • Ticaret 10, (%100)
zexon bilet alırken bagajınız hiçbir şekilde otobüs şirketleri sorumluluk kabul etmez. Bagajınızın içerisinde zaten değerli eşyalarınızı bulundurmamanızı özellikle belirtirler. Yani sizin canınız sigortalı, ancak bagajınızın başına gelebilecek her türlü sorun size aittir.
 

 

Szr57 Szr57 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.07.2019
  • Yaş/Cinsiyet 21 / E
  • Meslek üniversite öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** S**
  • Mesajlar 99
  • Beğeniler 19 / 23
  • Ticaret 0, (%0)

miniajans adlı üyeden alıntı

Bundan yaklaşık 5 yıl önce Metro'nun Esenler Şubesi Genel Merkezinde Halkla İlişkiler bölümünde çalıştım. Bu süre zarfında sizin yaşadığınız sorunların yüzlercesine çözüm ürettim ve bagajlarını bularak teslim ettim.

Öncelikle şikayet kaydı oluşturuyorsunuz, bu şikayet kaydı müşteri hizmetlerinin sistemine düşüyor. İşte buradan sonra sizin beklemeniz gerekiyor. Çünkü şikayet kayıtlarının çözülebilmesi için 15 gün süresi vardır. Burada şikayet kaydına bakan şirket çalışanı öncelikle o gün otobüsün muavini ya da kaptanıyla görüşme yapar. Görüşme sonucunda muavinin ya da kaptanın sizin iddaa ettiğiniz "bagajı başkasına verdi" muavine sorulur. Eğer muavin bagajınızı başkasına verdiyse, verdiği bölgedeki metro turizm ile iletişime geçilir ve kayıp bir bagajın olup olmadığı sorulur, araştırılması istenir. Burada da çözüm bulunamadıysa diğer şikayet kayıtlarında sizin bagajınızın verildiği kişinin şikayet kaydı oluşturması ve bu konuyu araştıran şirket çalışanın önüne düşmesi gerekir ki sizin olayla ilişkilendirebilsin. Buradan sonra istediğiniz yere başvursanız da o yasal olarak 15 gün araştırma süresini beklemek zorundasınız. Aksi takdirde şikayetvar.com şikayet etsenizde hiçbir faydası olmaz. Bu 15 gün sonunda eğer çantanız bulunursa size teslim edilir, bulunmazsa çalıştığım dönemde hediye bilet veriliyordu, size de bu teklif edilir.

Dipnot: umarım bagaj kayıt fişinizi bagajınızı teslim ederken teslim almışsınızdır. Yoksa hiçbir hak iddaa edemezsiniz. Geçmiş olsun..

Size bir yol daha göstereyim: Eğer otobüsünüz İstanbul/Esenler son durak olarak gittiyse ve siz burada indiyseniz. Direkt olarak 54. Peron Müşteri Hizmetlerine gidin. Burada şikayetinizi belirtin ve bu otobüsten o gün gelen kayıp eşya olup olamayacağını sorun, yok deseler de ısrarla otobüs peronunda (müşteri hiz. arka tarafında) ufak bir kayıp eşya deposu var, oraya bakmalarını rica edin. Çünkü gelen kayıp eşyaları teslim alırken üzerine büyük A4 kağıdıyla Sefer Numarası, Geldiği Yer ve Tarih, Teslim Eden Ad, Soyad, Numarası yazılarak çantanın üzerine yapıştırılarak o depoya konulmaktadır. Sizde oraya giderek sizin geldiğiniz tarih ve yeri orada bulunan çantalar üzerinde kontrol ederek belki çantanıza ulaşabilirsiniz.


Hocam çantayı yanlışlıkla almamış eğer alsaydı son durakta fazla çanta çıkardı. Kupon elimde zaten şikayet ettim şuan cevap bekliyorum. Lafa gelince en güvenli şirketiz diyorlar.
 

 

Coder27 Coder27 www.ofisto.com.tr Kimlik Onayı
  • Üyelik 12.11.2018
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek WebMaster
  • Konum Gaziantep
  • Ad Soyad B** D**
  • Mesajlar 243
  • Beğeniler 58 / 41
  • Ticaret 11, (%100)
Metro turizm türkiedeki en berbat firmadır nice insanlar mağdur oldu kaç şikayet açtım birtane dönen olmadı şoförleride duyarsız ilgisiz çalışanlarıda bilgisiz şikayetim var sitesine 10 ayrı mailden şikyet aç gidip ugraşsınlar. birde ver mahkemeye kanıtın varsa %200 kazanırsın
 

 

Szr57 Szr57 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.07.2019
  • Yaş/Cinsiyet 21 / E
  • Meslek üniversite öğrenci
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad Y** S**
  • Mesajlar 99
  • Beğeniler 19 / 23
  • Ticaret 0, (%0)
Kanıtım var zaten 10 gün içinde nr cavap vercekler ona göre bakıcaz artık
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al