Giriş Yap / Kayıt Ol

WM Aracı'na üyelikler tekrar açıldı! Kayıt olmak için TIKLAYIN!



Cevap Yaz Favorilerime Ekle
Seçenekler Stil
Geri Git   Forum > > Konu Dışı

Metro Turizm Bagaj Kaybolması

  #1  
Okunmamış 11 Eylül 2019, 10:53
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 26 Temmuz 2019
Yaş / Cinsiyet: 18 / Erkek
Ad, Soyad: Ya... Se...
Mesajlar: 73
Beğeniler: 19 / 12
Ticaret: 0, 0%
Üniversiteye gitmek için yolculuk yaptım. Kıyafetlerimin olduğu valizi muavin numarasını kontrol etmeden başkasına vermiş. Başka şehirde kıyafetsiz kaldım. Maddi durumumda iyi değil. Bütün kanıtlarıyla şikayetde bulundum hiçbir cevap yok. Başka nereye nasıl şikayet edebilirim. İllaki bilen veya yardımcı olcak biri vardır. Yardım edin.
Konu Szr57 tarafından (11 Eylül 2019, 10:56 ) değiştirilmiştir.
  #2  
Okunmamış 11 Eylül 2019, 11:11
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 26 Aralık 2017
Yaş / Cinsiyet: 23 / Erkek
Konum: Amasya
Ad, Soyad: En... Ka...
Mesajlar: 243
Beğeniler: 72 / 183
Ticaret: 0, 0%
Konunun üstünde durmaları gerek diger alan yolcu indigi yerdeki şubeye teslim etmesi ve sise haber edip dönüş saglaması lazım. Şikayetvar sitesine de yazabilirsin ayrıca,kendi arkadaşımın başına da geldi aynisi 3 4 gün sonra teslim edildi geri sizinki de edilir inşallah
*ANKARA İÇİ MATEMATİK ÖZEL DERS ALMAK İSTEYEN PM İLE ULASABİLİR*
  #3  
Okunmamış 11 Eylül 2019, 11:13
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 26 Temmuz 2019
Yaş / Cinsiyet: 18 / Erkek
Ad, Soyad: Ya... Se...
Mesajlar: 73
Beğeniler: 19 / 12
Ticaret: 0, 0%
İnşallah 2 gün oldu bişey yok
mert29 bunu beğendi.
  #4  
Okunmamış 11 Eylül 2019, 11:28
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 26 Aralık 2017
Yaş / Cinsiyet: 23 / Erkek
Konum: Amasya
Ad, Soyad: En... Ka...
Mesajlar: 243
Beğeniler: 72 / 183
Ticaret: 0, 0%
Alıntı:
Szr57 Adlı Üyeden Alıntı
İnşallah 2 gün oldu bişey yok
Otobüs nerden nereye gidiyordu bilmiyorum ancak eğer sende son durakta indiysen oranın telefon numarasıni bulup orayı arayarak sorabilirsin. Belki daha kolay bir çözüm olabilir alan kişi büyük ihtimalle eğer insaflı biriyse bagajım karıştı diyerek oraya bırakacaktır.
*ANKARA İÇİ MATEMATİK ÖZEL DERS ALMAK İSTEYEN PM İLE ULASABİLİR*
  #5  
Okunmamış 12 Eylül 2019, 12:11
zexon Adlı Üyenin Avatarı
WV Aracı
 
Üyelik Tarihi: 28 Aralık 2014
Cinsiyet: Erkek
Meslek: Ogrenci
Ad, Soyad: Ah... Mi...
Mesajlar: 404
Beğeniler: 128 / 100
Ticaret: 3, 100%
Bilet alırken aynı zamanda kendimizi sigorta yaptırmış oluyoruz bu durum bagaj eşyası içinde sigortayı kapsamıyor mu?
  #6  
Okunmamış 13 Eylül 2019, 17:03
miniajans Adlı Üyenin Avatarı
webteson.com
 
Üyelik Tarihi: 23 Ocak 2015
Cinsiyet: Erkek
Konum: Almanya
Ad, Soyad: Hü... Dü...
Mesajlar: 365
Beğeniler: 103 / 119
Ticaret: 9, 100%
Bundan yaklaşık 5 yıl önce Metro'nun Esenler Şubesi Genel Merkezinde Halkla İlişkiler bölümünde çalıştım. Bu süre zarfında sizin yaşadığınız sorunların yüzlercesine çözüm ürettim ve bagajlarını bularak teslim ettim.

Öncelikle şikayet kaydı oluşturuyorsunuz, bu şikayet kaydı müşteri hizmetlerinin sistemine düşüyor. İşte buradan sonra sizin beklemeniz gerekiyor. Çünkü şikayet kayıtlarının çözülebilmesi için 15 gün süresi vardır. Burada şikayet kaydına bakan şirket çalışanı öncelikle o gün otobüsün muavini ya da kaptanıyla görüşme yapar. Görüşme sonucunda muavinin ya da kaptanın sizin iddaa ettiğiniz "bagajı başkasına verdi" muavine sorulur. Eğer muavin bagajınızı başkasına verdiyse, verdiği bölgedeki metro turizm ile iletişime geçilir ve kayıp bir bagajın olup olmadığı sorulur, araştırılması istenir. Burada da çözüm bulunamadıysa diğer şikayet kayıtlarında sizin bagajınızın verildiği kişinin şikayet kaydı oluşturması ve bu konuyu araştıran şirket çalışanın önüne düşmesi gerekir ki sizin olayla ilişkilendirebilsin. Buradan sonra istediğiniz yere başvursanız da o yasal olarak 15 gün araştırma süresini beklemek zorundasınız. Aksi takdirde şikayetvar.com şikayet etsenizde hiçbir faydası olmaz. Bu 15 gün sonunda eğer çantanız bulunursa size teslim edilir, bulunmazsa çalıştığım dönemde hediye bilet veriliyordu, size de bu teklif edilir.

Dipnot: umarım bagaj kayıt fişinizi bagajınızı teslim ederken teslim almışsınızdır. Yoksa hiçbir hak iddaa edemezsiniz. Geçmiş olsun..

Size bir yol daha göstereyim: Eğer otobüsünüz İstanbul/Esenler son durak olarak gittiyse ve siz burada indiyseniz. Direkt olarak 54. Peron Müşteri Hizmetlerine gidin. Burada şikayetinizi belirtin ve bu otobüsten o gün gelen kayıp eşya olup olamayacağını sorun, yok deseler de ısrarla otobüs peronunda (müşteri hiz. arka tarafında) ufak bir kayıp eşya deposu var, oraya bakmalarını rica edin. Çünkü gelen kayıp eşyaları teslim alırken üzerine büyük A4 kağıdıyla Sefer Numarası, Geldiği Yer ve Tarih, Teslim Eden Ad, Soyad, Numarası yazılarak çantanın üzerine yapıştırılarak o depoya konulmaktadır. Sizde oraya giderek sizin geldiğiniz tarih ve yeri orada bulunan çantalar üzerinde kontrol ederek belki çantanıza ulaşabilirsiniz.
Konu miniajans tarafından (13 Eylül 2019, 17:14 ) değiştirilmiştir.
  #7  
Okunmamış 13 Eylül 2019, 17:06
miniajans Adlı Üyenin Avatarı
webteson.com
 
Üyelik Tarihi: 23 Ocak 2015
Cinsiyet: Erkek
Konum: Almanya
Ad, Soyad: Hü... Dü...
Mesajlar: 365
Beğeniler: 103 / 119
Ticaret: 9, 100%
zexon bilet alırken bagajınız hiçbir şekilde otobüs şirketleri sorumluluk kabul etmez. Bagajınızın içerisinde zaten değerli eşyalarınızı bulundurmamanızı özellikle belirtirler. Yani sizin canınız sigortalı, ancak bagajınızın başına gelebilecek her türlü sorun size aittir.
  #8  
Okunmamış 13 Eylül 2019, 17:49
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 26 Temmuz 2019
Yaş / Cinsiyet: 18 / Erkek
Ad, Soyad: Ya... Se...
Mesajlar: 73
Beğeniler: 19 / 12
Ticaret: 0, 0%
Alıntı:
miniajans Adlı Üyeden Alıntı
Bundan yaklaşık 5 yıl önce Metro'nun Esenler Şubesi Genel Merkezinde Halkla İlişkiler bölümünde çalıştım. Bu süre zarfında sizin yaşadığınız sorunların yüzlercesine çözüm ürettim ve bagajlarını bularak teslim ettim.

Öncelikle şikayet kaydı oluşturuyorsunuz, bu şikayet kaydı müşteri hizmetlerinin sistemine düşüyor. İşte buradan sonra sizin beklemeniz gerekiyor. Çünkü şikayet kayıtlarının çözülebilmesi için 15 gün süresi vardır. Burada şikayet kaydına bakan şirket çalışanı öncelikle o gün otobüsün muavini ya da kaptanıyla görüşme yapar. Görüşme sonucunda muavinin ya da kaptanın sizin iddaa ettiğiniz "bagajı başkasına verdi" muavine sorulur. Eğer muavin bagajınızı başkasına verdiyse, verdiği bölgedeki metro turizm ile iletişime geçilir ve kayıp bir bagajın olup olmadığı sorulur, araştırılması istenir. Burada da çözüm bulunamadıysa diğer şikayet kayıtlarında sizin bagajınızın verildiği kişinin şikayet kaydı oluşturması ve bu konuyu araştıran şirket çalışanın önüne düşmesi gerekir ki sizin olayla ilişkilendirebilsin. Buradan sonra istediğiniz yere başvursanız da o yasal olarak 15 gün araştırma süresini beklemek zorundasınız. Aksi takdirde şikayetvar.com şikayet etsenizde hiçbir faydası olmaz. Bu 15 gün sonunda eğer çantanız bulunursa size teslim edilir, bulunmazsa çalıştığım dönemde hediye bilet veriliyordu, size de bu teklif edilir.

Dipnot: umarım bagaj kayıt fişinizi bagajınızı teslim ederken teslim almışsınızdır. Yoksa hiçbir hak iddaa edemezsiniz. Geçmiş olsun..

Size bir yol daha göstereyim: Eğer otobüsünüz İstanbul/Esenler son durak olarak gittiyse ve siz burada indiyseniz. Direkt olarak 54. Peron Müşteri Hizmetlerine gidin. Burada şikayetinizi belirtin ve bu otobüsten o gün gelen kayıp eşya olup olamayacağını sorun, yok deseler de ısrarla otobüs peronunda (müşteri hiz. arka tarafında) ufak bir kayıp eşya deposu var, oraya bakmalarını rica edin. Çünkü gelen kayıp eşyaları teslim alırken üzerine büyük A4 kağıdıyla Sefer Numarası, Geldiği Yer ve Tarih, Teslim Eden Ad, Soyad, Numarası yazılarak çantanın üzerine yapıştırılarak o depoya konulmaktadır. Sizde oraya giderek sizin geldiğiniz tarih ve yeri orada bulunan çantalar üzerinde kontrol ederek belki çantanıza ulaşabilirsiniz.
Hocam çantayı yanlışlıkla almamış eğer alsaydı son durakta fazla çanta çıkardı. Kupon elimde zaten şikayet ettim şuan cevap bekliyorum. Lafa gelince en güvenli şirketiz diyorlar.
  #9  
Okunmamış 14 Eylül 2019, 09:44
Coder27 Adlı Üyenin Avatarı
www.TescilSoft.com
 
Üyelik Tarihi: 12 Kasım 2018
Yaş / Cinsiyet: 42 / Erkek
Meslek: WebMaster
Konum: Gaziantep
Ad, Soyad: Oz... Do...
Mesajlar: 174
Beğeniler: 37 / 36
Ticaret: 6, 100%
Metro turizm türkiedeki en berbat firmadır nice insanlar mağdur oldu kaç şikayet açtım birtane dönen olmadı şoförleride duyarsız ilgisiz çalışanlarıda bilgisiz şikayetim var sitesine 10 ayrı mailden şikyet aç gidip ugraşsınlar. birde ver mahkemeye kanıtın varsa %200 kazanırsın
Kaliteli Webtasarım Marketi
www.tescilsoft.com
FAX: 0850 840 7 841
GSM: 0545 504 1300
  #10  
Okunmamış 14 Eylül 2019, 10:54
Avatar Seçilmemiş
WM Aracı
 
Üyelik Tarihi: 26 Temmuz 2019
Yaş / Cinsiyet: 18 / Erkek
Ad, Soyad: Ya... Se...
Mesajlar: 73
Beğeniler: 19 / 12
Ticaret: 0, 0%
Kanıtım var zaten 10 gün içinde nr cavap vercekler ona göre bakıcaz artık
Cevap Yaz Favorilerime Ekle


Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 üye ve 1 Ziyaretçi)
 
Seçenekler
Stil
Normal Normal

Geri Git   Forum > Konu Dışı


Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz: Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti yükleme yetkiniz: Yok
Mesajınızı değiştirme yetkiniz: Yok

BB code: Açık
İfadeler: Açık
[IMG] Kodları: Açık
HTML kodu: Kapalı




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şu anki Zaman: 03:36.