RootFRM
Müşteri Temsilcisi
Kullanıcı
-
Üyelik
20.09.2015
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
MT
-
Konum
Karabük
-
Ad Soyad
M** S**
-
Mesajlar
422
-
Beğeniler
88 / 89
-
Ticaret
2, (%100)
Merhabalar
Çağrı merkezi çalışanıyım ve belirtilen tarihler arasında vardiyam var. Home office sistemine geçmiş olsak dahi çoğu durumlarda genel merkeze gitmemiz gerekiyor. İzin alabilecek meslekler listesinde acil çağrı merkezleri olarak bir ifade var. Bu operatör için çalışan müşteri temsilcisini kapsamıyor. Bununla alakalı danışabileceğim hiçbir yer bulamadım. Var mı konuyla alakalı bir bilgi sahibi acaba ?
Bugüne kadar hep ileri denedik.
RootFRM
Müşteri Temsilcisi
Kullanıcı
-
Üyelik
20.09.2015
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
MT
-
Konum
Karabük
-
Ad Soyad
M** S**
-
Mesajlar
422
-
Beğeniler
88 / 89
-
Ticaret
2, (%100)
EGM sitesi içerisinde
d.Elektrik, su, doğalgaz, *******ünikasyon vb. kesintiye uğramaması gereken tedarik sistemlerinin sürdürülmesi ve arızalarının giderilmesinde görevli olanlar,
Şeklinde bir madde var. Çağrı merkezi çalışanı için geçerli mi ?
Bugüne kadar hep ileri denedik.