Konuyu her ne kadar dağınık bir biçimde ele almış olsan da onu es geçiyorum ve verdiğin bilgilere değinmek istiyorum ki zira yanlış oldukları kanaatindeyim.

1. Güncel konularla ilgili bloglar çok takip edilir tezin yanlış bana göre. İnsanlar faydalandığı blogları takip ederler. Mesela bir yemek blogu güncel konularla mı ilgili midir? Ama takipçisi çok vardır. Veya fatihhayrioglu.com sitesinde güncel konularla ilgili ne bulabilirsin? Hiçbir şey. Tamamen belirli konular üzerine yoğunlaşmış bloglardır. Niyet okuma gibi bir yeteneğim yok ama "güncel bloglar" demek istemiş olabilirsin. Zira bu saydığım bloglar güncel bloglardır ve sürekli alanlarındaki yenilikleri takip ederler. "Güncel konularla ilgili bloglar" ile "güncel bloglar" sözü farklı anlamları ifade eder.

2. "Blog yazılarını takip edenler sadece bayanlardır" istatistiğini nereden elde ettin bilmiyorum ama biraz komik açıkçası. :) Belki şöyle bir istatistik olabilir: Türkiye'de internet kullanan bayanların içinde blog takip edenlerin oranı, internet kullanan erkeklerin içinde blog takip edenlerin oranından fazla olabilir. Ama bu blogların bayanlar tarafından takip edildiği anlamına gelmez. Türkiye'de erkeklere özel hususlarda yayın yapan binlerce blog var, onlar da mı bayanlar tarafından takip ediliyor? :)

3. "...çünkü kadınların reklam da gördüğü şeyler ilgisini çeker..." bu ifade de biraz eğreti duruyor. Eğer kadınların takip ettiği siteler daha fazla kazandırıyorsa, bu kadınların tıkladığı şeyin reklam olup olmadığını ayırt edebilme kapasiteleriyle ilgilidir bence. Kullanıcılar reklama tıklamaya meyilli değillerdir, tabi tıkladıkları şeyin reklam olduğundan haberleri yoksa durum değişir. Örneğin şöyle açıklayabiliriz: Webmaster forumlarında reklam tıklama oranları düşüktür çünkü kullanıcılar sektörün içinde olduklarından hangi bilginin reklam, hangisinin içerik olduğunu ayırt edebilecek kapasiteye sahiptirler.

4. Son maddedeki Hürriyet şeysini insanların daha iyi anlayıp uygulayabilmeleri adına resimli anlatım gibi bir yöntemle ayrı bir başlıkta açıklayabilirsin.

Kısacası, yazın bilgilendirici değil, "bakın bir de şöyle bir şey var haberiniz olsun" diyip kaçan bir görüntü veriyor. (Cem Yılmaz'ın "arasın dursun p*z*v*nk esprisini aklıma getirdi. :) )