Mrtcn adlı üyeden alıntı

yurt dışında satılan ürünümüz varsa iyi de varmı cidden ürettiğimiz birşey ?

Sorgulayın, araştırın.

Arkadaşlar o logo gerçekten çok iyi logo olsa bile sizin yapacağınız yorum değişir ama mantığı yine "olumsuz" olurdu. Zaten bir ok bilmiyorsunuz çirkin renk diyor. O logo bir anlam taşıyor. Bak bende bilmiyordum araştırdım öğrendim, gelip buraya "ay çok çirkin ve anlamsız. bir grafiker tutamamışlar mı hahahaha" gibi hoş olmayan önyargı cümleleri kurmadım.

Ek Olarak: 6 SIFIRIN ATILDIĞI GÜN DE...
Erdoğan, '2004 yılında Türk lirasından altı sıfır atmak için düğmeye bastık. 1 Ocak 2009 yılında geçiçi olarak yeni Türk lirasından 'Yeni' ibaresini kaldırdık yeni tasarımlarıyla Türk lirasını kullanmaya başladık. 6 sıfırın atıldığı yeni paramız tüm dünyada ilgi çekti, Türk lirası itibarına ulaşmış oldu. Türk lirasının simgesini açıklarken de böyle bir heyecan yaşadık. Tüm saygın para birimlerinin logosu vardı. Güzel, sade, kolay yazılabilir bir logo hazırlandı ve bu logo çok hızlı yaygınlaştı, vatandaşlar tarafından kullanılmaya başladı.' dedi.
"MADE İN TURKEY LOGOSUNUN YERİNE..."
İşte bugün de TİM ve Ekonomi Bakanlığı tarafındna hazırlananm bir başka logoyu Türkiye'ye tanıtıyoruz. Bugunden itibaren Türkkiye üretilen ürünlerde 'Made in Turkey' yerine bu logo olacak. Bu logoyu görenler bu ürünün Türkiye'de üretildiğini anlayacak. Özel logo ve 'Gücü Keşfet' sloganı ile tanıtıyor olacağız.
Bu logo ve slogalar ürünlerimizn gücüne güç katımış olacaktır. Bu önemli logo ve sloganın bir kez daha hayırlı olmasını diliyorum.
LOGOYU ELEŞTİRENLER OLACAKTIR...
Şu andan itibaren logoya yönelik bir çok eleştiri gelecektir.Tüm eleştirilere rağmen yeni logo ve slogan haklımız tarafından gönülden benimsenecektir. Bu tasarım ve slogan Yeni Türkiye'nin özgüveninin eseridir. Bu özgüven logosunu basabileceğimiz birçok marka üretmenin mücadelesinde olacağız.
Yeni markalar üretecek güce ziyadesiyle bu heyet sahiptir. Fikir derseniz yeni fikirlere sahip bir neslimiz var. Girişim ruhu diyorsak, dünyanın her yerinde iş kovalayan dinamik girişimcilerimiz var.
ASLINDA SATILAN TELEFON DEĞİL MARKA
Markalar sahip olduğu güç prestij ve tanınmışlık sayesinde mağazalar önünde uzun kuyruklar oluşturuluyor. Aslında satılan telefon değil satılanın markası. 'Bak yenisi aldım' olay bu.
ABD ekonomisini ayakta tutan ve büyütenin bu tür markalar olduğunu vurgulayan Cumhurbaşkanı, "Türkiye geçmişte yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen büyük markalar oluşturdu. Bunlar bir elin parmakları kadar. Daha fazla tanınmış markalara ihtiyacımız var ABD, Japonya ve Almanya küresel markaları ile büyüyor. Bizim de yeni markalara ihtiyacımız var. Asla vazgeçmeyin, karamsar yorumlara itibar etmeyin." dedi.