Hocam sanırım denetim mekanizması cümlesi bana geldi.
Ben ikinci servise verdiğim telefonu internetten gördüm 800tl yazıyor nedeni ise yetkisiz işlem yapılması benim ilk gönderdiğim servis ise bunların alt bayiisi gibi bir şey fakat bir birlerinden haberleri yok.Arayıp söylediğimde biraz bağrındım neden haberiniz yok, kazık mı atacaksınız şundan şunu koparsam kardır hesabımı yapıyorsunuz dedim bağrındım, biraz bakar gibi yaptı pardon beyfendi fiyatı düşürüyorum dedi ki onun fiyatınıda yine internetten öğrendim 677tl olduğunu bekletmeleri de cabası.
Ben ikinci servise verdiğim telefonu internetten gördüm 800tl yazıyor nedeni ise yetkisiz işlem yapılması benim ilk gönderdiğim servis ise bunların alt bayiisi gibi bir şey fakat bir birlerinden haberleri yok.Arayıp söylediğimde biraz bağrındım neden haberiniz yok, kazık mı atacaksınız şundan şunu koparsam kardır hesabımı yapıyorsunuz dedim bağrındım, biraz bakar gibi yaptı pardon beyfendi fiyatı düşürüyorum dedi ki onun fiyatınıda yine internetten öğrendim 677tl olduğunu bekletmeleri de cabası.
Cevap sana geldide hocam ben yanlış anlarsın boşu boşuna tartışma çıkar diye alıntı yapmadım.
Böyle durumlarda en iyisi tüketici hakları kuruluna şikayet etmek. Şikayet ettiğin zaman herşey değişiveriyor. Sana fiyat veriyorlar. Yaptırıyorsun. Faturayı da veriyorlar. Ama arkadan ürünü servise 2 kere girdi çıktı yaparak servis ücretini senden aldıklara fiyata denkliyorlar. Biçok hilesi var yani. İnsan bir iki kere aldatıldımı öğreniyor :)