Arkadaşım kendi bilgi eksikliğinden dolayı bir mağduriyet yaşayıp topu natro'ya atıyorsun. Bu konuda hosting firmasının sana destek vermek zorunluluğu yok ki natro çoğu konuda en ince ayrıntısına kadar destek olur genelde. Her şeyi destek ekiplernden beklemeden biraz internetten araştırsak zaten cevaplar mevcut. Aşağıdaki linkten konuyla ilgili yardım alabilirsin.
http://tirtilsan.com.tr/sifreliklasor/index.html
_http://tools.dynamicdrive.com/password/
AuthUserFile /root/httpdocs/admin/.htpasswd bu klasör yolunu yanlış yazmışsın, nitekim doğru olsaydı çalışırdı. Zaten orada öyle bir dosya yok. Verdiğim yukarıdaki örnekten görebilirsin.
kullanıcı adı : user
parola : password
bu bilgilerle şifreli klasöre girebilirsin.
http://tirtilsan.com.tr/sifreliklasor/index.html
_http://tools.dynamicdrive.com/password/
AuthUserFile /root/httpdocs/admin/.htpasswd bu klasör yolunu yanlış yazmışsın, nitekim doğru olsaydı çalışırdı. Zaten orada öyle bir dosya yok. Verdiğim yukarıdaki örnekten görebilirsin.
kullanıcı adı : user
parola : password
bu bilgilerle şifreli klasöre girebilirsin.
Güzel kardeşim, herşeyi bilen adam neden desteğe başvursun? Destek sistemi niçin kurulmuş? Orada öyle bir klasör yok çünkü ben kaldırdım. Şifresiz bir admin panel dizinin orada durması pek mantıklı gelmedi. Orada olduğunu varsayarak hareket edelim. İnternetten 4-5 saat bu konuyu araştırdım klasör şifreleme basitçe yukarıda yazdığım gibi. Bunu da uyguladım, sonuç hep aynı. Dizin yolu hatalımı diye Destek talebinde bulundum bu şekilde olduğu söylendi. İHS de olsa soruna müdahale edip çözüyorlar. Laf yok icraat var.