önemli bir konuya değindiniz hocam. bilindiği üzere google kısa vadede yapılan çalışmalara çok değer vermiyor sonuçlar uzun vadede sitenize yansıyor.
bunu şöyle düşünün: bir arsa alıyorsunuz (site aldığınızı var sayalım) ilk aldığınızda değersizken. belli bir süre sonra yanına stadyum yapılır, yol yapılır değeri artar. ama bunlar bir anda olmaz değil mi ? inşaatın bitmesinin belli bir süresi olur insanların stadyuma alışması belli bir süre alır. yani google'da aynı şekilde çalışıyor. şunu söylemeliyim ki uzun vadede rich snipets ler sıralamaya ciddi anlamda etki ediyor.
bunu şöyle düşünün: bir arsa alıyorsunuz (site aldığınızı var sayalım) ilk aldığınızda değersizken. belli bir süre sonra yanına stadyum yapılır, yol yapılır değeri artar. ama bunlar bir anda olmaz değil mi ? inşaatın bitmesinin belli bir süresi olur insanların stadyuma alışması belli bir süre alır. yani google'da aynı şekilde çalışıyor. şunu söylemeliyim ki uzun vadede rich snipets ler sıralamaya ciddi anlamda etki ediyor.
Dediklerinize aynen katılıyorum fakat snippet kullanımı eskiden olduğu kadar yok gibi genel içerikli sitelerde, yemek yada restorant siteleri buna dahil değil tabi. O yüzden şimdilik kullanmayacağım, son kullanıcı ile iletişime geçerken şık bir görüntü sağladığı için tanıtım ve gezi siteleri sıklıkla kullanabilir.