wmaraci reklam

Yasal Hakkım Olan Ayıplı Ürün Değişimi Hakkında

8 Mesajlar 853 Okunma
smmexpress

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)
Arkadaşlar elimde GM Discovery var ve bunu 3 defa servise gönderdim birinde yazılımsal diğer ikisinde donanımsal hata bulundu bügünde 4 değişim yapılmış anakart'ı değiştirilmiş ben ürünü 4. gönderdiğime değiştirilsin dedim ama anakart değiştirilmiş telpadaki eleman bana 4. gönderdiğinizde cihazın kayıdı yapıldıktan sonra bizi arayın cihaz talebi için işlemleri yapılıp gönderilir dedi. Şimdi aradım yeni cihaz gönderemeyiz diyor donanımsal olarak 3 defa hata bulunması gerekiyormuş bunun ile ilgili bilgisi olan var mı acaba ?
 

 

wmaraci
reklam

Mahmut54 Mahmut54 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Hosting Sağlayıcısı
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad M** A**
  • Mesajlar 264
  • Beğeniler 135 / 83
  • Ticaret 2, (%100)
Öyle bi kural yok, yeni tüketici kanununa göre bir ürün 2 defa farklı zamanlarda arızalansa tam değişim hakkınız bulunuyor. Yerinizde olsam en yakın tüketici hakem heyetine başvururdum.
ebagcuvan

kişi bu mesajı beğendi.

ebagcuvan ebagcuvan emrebagcuvan.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek --
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad E** B**
  • Mesajlar 2908
  • Beğeniler 716 / 715
  • Ticaret 8, (%100)

Mahmut54 adlı üyeden alıntı

Öyle bi kural yok, yeni tüketici kanununa göre bir ürün 2 defa farklı zamanlarda arızalansa tam değişim hakkınız bulunuyor. Yerinizde olsam en yakın tüketici hakem heyetine başvururdum.


Hocam acaba bu maddenin numarası falan var mı hani sırası falan yani teknik servise ileteyim eğer olmazsa tüketici haklarına gideceğim.
 

 

Mahmut54 Mahmut54 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Hosting Sağlayıcısı
  • Konum Sakarya
  • Ad Soyad M** A**
  • Mesajlar 264
  • Beğeniler 135 / 83
  • Ticaret 2, (%100)

ebagcuvan adlı üyeden alıntı

Hocam acaba bu maddenin numarası falan var mı hani sırası falan yani teknik servise ileteyim eğer olmazsa tüketici haklarına gideceğim.


Numarasını bilmiyorum ancak haberlerde aratırsanız bulursunuz, zaten eski kanundada çoktan değişim hakkını kazanmıştınız. Kullanım hatasından kaynaklanan cihazlarda bile firmalar sorgusuz sualsiz değişim yapıyor, başıma kaç kere geldi bozuk ürün + sıfır kutu halinde ürün teslim aldım hatta.

Sizin yaşadığınız durum münferit olabilir veya o firmanın huyu olabilir tam bilmiyorum ama benim başka markalarla değişik ürünlerde yaşadığım deneyim bu şekilde.

Kısaca ısrarcı olun, eğer yapmıyorlarsa tüketici hakem heyetine başvurun. Bu aralar hakem heyetleri çok etkili, bu yüzden hakkınızı aramaktan çekinmeyin.
ebagcuvan

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

Gokhaan Gokhaan Jr Art Director Kullanıcı
  • Üyelik 15.10.2011
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Jr Art Director
  • Konum Eskişehir
  • Ad Soyad G** Ç**
  • Mesajlar 200
  • Beğeniler 28 / 54
  • Ticaret 1, (%100)

ebagcuvan adlı üyeden alıntı

Hocam acaba bu maddenin numarası falan var mı hani sırası falan yani teknik servise ileteyim eğer olmazsa tüketici haklarına gideceğim.


http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm
 

 

ilginciz ilginciz WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 06.04.2014
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Ceyrancı
  • Konum Manisa
  • Ad Soyad A** S**
  • Mesajlar 520
  • Beğeniler 76 / 123
  • Ticaret 1, (%100)
Ayıplı ürün deyince sexshop sandım.

4 kere garantiye gidince , yeni ürün verirler veya parasını geri verirler. Ben Tüketici haklarına şikayet edeceğimi söylediğimde nokia bi üst modelini vermişti.
27207

kişi bu mesajı beğendi.

27207 27207 WM Aracı Anonim Üyelik
  • Üyelik 02.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet - /
  • Meslek
  • Konum
  • Ad Soyad ** **
  • Mesajlar 1852
  • Beğeniler 346 / 707
  • Ticaret 5, (%100)
Bol bol sıkıştırın hocam. Dilekçemi hazırladım yarın gidiyorum deyin. Belki sizin ürünün yenisini aldılarda size tamir edilmişini göndermeye çalışıyorlardır. Sonuçta teknik servis dediğin olay gerekli ekipmanları ve eğitimi almış, servislik parasını yatırmış resmi tamircidir. Tamirci oluncada böyle düzenbazlıklara yönelmeleri ihtimalini hiç gözardı etme. Discovery Elite 2 vs falan iste.
 

 

yakupqqq yakupqqq Kimlik Onayı Bekliyor Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 25.10.2014
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek üniversite öğrencisi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad Y** K**
  • Mesajlar 963
  • Beğeniler 33 / 285
  • Ticaret 11, (%100)
hakkınızı arayın!

http://www.tuketici.gov.tr/index.snet?wapp=nasilbasvurulur_tr

http://www.tuketici.gov.tr/index.snet?wapp=hakemheyetibul_tr

https://www.sikayetvar.com/
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al