-
Üyelik
22.10.2013
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
--
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
E** B**
-
Mesajlar
2908
-
Beğeniler
716 / 715
-
Ticaret
8, (%100)
Arkadaşlar elimde GM Discovery var ve bunu 3 defa servise gönderdim birinde yazılımsal diğer ikisinde donanımsal hata bulundu bügünde 4 değişim yapılmış anakart'ı değiştirilmiş ben ürünü 4. gönderdiğime değiştirilsin dedim ama anakart değiştirilmiş telpadaki eleman bana 4. gönderdiğinizde cihazın kayıdı yapıldıktan sonra bizi arayın cihaz talebi için işlemleri yapılıp gönderilir dedi. Şimdi aradım yeni cihaz gönderemeyiz diyor donanımsal olarak 3 defa hata bulunması gerekiyormuş bunun ile ilgili bilgisi olan var mı acaba ?
-
Üyelik
26.01.2012
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
Hosting Sağlayıcısı
-
Konum
Sakarya
-
Ad Soyad
M** A**
-
Mesajlar
264
-
Beğeniler
135 / 83
-
Ticaret
2, (%100)
Öyle bi kural yok, yeni tüketici kanununa göre bir ürün 2 defa farklı zamanlarda arızalansa tam değişim hakkınız bulunuyor. Yerinizde olsam en yakın tüketici hakem heyetine başvururdum.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
06.04.2014
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
Ceyrancı
-
Konum
Manisa
-
Ad Soyad
A** S**
-
Mesajlar
521
-
Beğeniler
76 / 123
-
Ticaret
1, (%100)
Ayıplı ürün deyince sexshop sandım.
4 kere garantiye gidince , yeni ürün verirler veya parasını geri verirler. Ben Tüketici haklarına şikayet edeceğimi söylediğimde nokia bi üst modelini vermişti.
1 kişi bu mesajı beğendi.
27207
WM Aracı
Anonim Üyelik
-
Üyelik
02.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
- /
-
Meslek
-
Konum
-
Ad Soyad
** **
-
Mesajlar
1852
-
Beğeniler
346 / 707
-
Ticaret
5, (%100)
Bol bol sıkıştırın hocam. Dilekçemi hazırladım yarın gidiyorum deyin. Belki sizin ürünün yenisini aldılarda size tamir edilmişini göndermeye çalışıyorlardır. Sonuçta teknik servis dediğin olay gerekli ekipmanları ve eğitimi almış, servislik parasını yatırmış resmi tamircidir. Tamirci oluncada böyle düzenbazlıklara yönelmeleri ihtimalini hiç gözardı etme. Discovery Elite 2 vs falan iste.