cihaneken adlı üyeden alıntı

Tabiki doğru söylüyorsunuz ama yinede basma kalıp anlatıma sahip bir sürü kitap mevcut internette,
Backlink olayına gelince de, dediğiniz gibi algoritmalar nerdeyse tamamen değişti artık backlink eskisi kadar önem arz etmiyor, hatta hiç birşey tekil olarak önem arzetmiyor, Google üstüne basa basa söylüyor yeni algoritma 200 tane farklı şeyi inceleyerek ona göre sıralama yapıyor, bir diğer noktada bu 200 farklı şey nedir? Tamam başlık,etiket,içerik,kalın kelimeler,italik kelimeler,kelimelerin yüzde analizi vs vs ama geri kalan unsurlar neler?
Mesela bir de şöyle bir inanış gösterdi son dönemde "Anahtar kelimeler kalktı google bunları artık takmıyor bile" diyerekten head bölümlerinden anahtar kelimelerini kaldıran kişiler var bence bu yanlış, google hiç bir zaman demedi ki anahtar kelimeler kalktı diye, sadece eskisi kadar önem arz etmiyor dedi aslında anlatılmak istenen şu yine aynı konuya keliyoruz.
eskiden bir iki düzeltme ile ilk sayfada çıkardın güzel bir başlık süper anaktar kelimeler birde sağlam açıklama tamamdır backlinkler zaten arkadan destekliyorlar ooo direk ilk sayfadasın. Ama durum artık bu 3-5 şeyden ibaret değil, dediğim gibi 200 farklı öğe inceleniyor işte önemli olan bu 200 farklı öğe nelerdir ve nasıl daha iyi hale getirilebilir.

uhh çok konuştum galiba. :D


İşte o farklılık ziyaretci kalabalığıdır. Ne yapmak gerekiyor reklam odaklı çalışmak gerekiyor ........ devamı kitap'da olacak :)