1. Takım çalışması (gelenektir mizah dergilerinin mantığında espriler ortada zamanla pişer)
2. Sosyal medya (bir tek burada duyuyoruz)
3. Site tasarımı (a. doğru cms/tema b. sağ sütun uçmuş?)
4. Yazım/Anlatım Zenginliği (detaya girmeyeceğim, yazdıklarınızı önce siz okumalısınız)
5. İçerik (bir tek "Kadına şiddete karşı kadınlar silahlanıyor" haberinize dikkat çekeceğim, diğerlerine değil, işiniz mizah)
6. Hedef kitle ("Durun siz araba kullanamazsınız" haberinizi kadınların da okuduğunu düşünün)
7. Zaman (Amazon ve Yahoo gitti geldi, ebay'in kurucusu ilk yıl her üye olana sevindiğini söylüyor, kimisi foto hosting olarak başladı başka bir şeye dönüştü, kimisi fazlalıklarından kurtuldu daha başka bir şeye dönüştü
8. Belki de doğru proje başka bir projedir? Bunu söylemek güç, fakat benim "internet girişimcisinin minik el kitabı" saydığım şu yazıyı okursanız o arkadaşa da, bana da hak vereceksiniz: