Merhaba arkadaşlar.
Burada çok kişi konu açıp, hangi servis sağlayıcısından internet almasının mantıklı olacağını sordu, gördüğüm hepsine *****'i önerdim.
SüperOnline defalarca teklif getirdi, *****'ten mamnun olduğumu söylediğimde bana, paramın çok mu olduğunu SüperOnline'nin fiyatının daha uygun hızının daha fazla olduğunu söylediler, ben yine de vazgeçmedim.
*****'ten gerçekten de çok memnundum, aylarca aynı IP adresini sabit IP gibi kullandığım zamanlar oldu, hiç kesinti olmadan.. Yaklaşık 12 yıllık müşteriyim *****'te.
Geçtiğimiz Haziran ayından bu yana bağlantıda kesilmeler, açık olan sayfaların kullanılmadığı ile ilgili uyarılar alıyordum aralıklı olarak, Müşteri Hizmetleri aracılığı ile sorun çözülüyordu. Ama bana da yaptırmadıkları şey kalmıyordu, kablolara bakın, modeme reset atın... vs. Sorunlar ortalama ayda bir tekrarlandığı için yine de tepkim fazla yoktu.
Pazartesi gününden bu yana bağlantım her gün defalarca kopuyor, ama bağlantı sorunu pazartesi günü 1 saat, salı günü bir kaç dakika, dün ortalama 2 saat... Bugün ise belki 6 saat devam etti, şu anda bile yazımı kopyalıyorum , aynı şeyi defalarca yazmaktan sıkıldım.
Buraya dikkat: Pazartesi gününden beri 3 sefer şikayet bildiriminde bulundum. Bugünden önceki iki şikayetim, herhangi bir problem olmaması gerekçesi ile sonlandırıldı. Bugün ekip istediğimi belirttim. Hata benim kablolarımda, binada, ya da ilde olabilirmiş, benim kablolarımla alakalı sorunum olsa belirli saatlerde mi olur ya da binanın?
Bir kere daha dikkat: taahhüt sürem 2016 - 6. ayda bitiyor. Eğer taahhütten çıkarsam benden 132 TL talep ediyorlar... Ben yorum yapmıyorum, takdir sizin. 132 TL'yi vermek sorun değil, ama siz olsanız verir miydiniz?