Almina adlı üyeden alıntı

Son durumu aktarayım ben size:
Problemim halen çözülmedi.
Modemim ile alakalı bir sorun değil, farklı modem ile denedim. Splitter ile alakalı sorun değil, direk hatta bağladım yine kopmaktayım. Hız sabitlemesi yapıldı, hala problem düzelmedi. Ekip isteğim halen yerine getirilmedi, en son dün verilen bilgide, elit hizmet talebinde bulunmamı önerdiler, ücretli, 10 - 50 TL arası ücret talep ediliyor. Ona da OK dedim, ama c.tesi öğlene kadar çalışıyorlarmış, en erken Pazartesi olurmuş, ev içi inceleme hizmeti bu.
Problemim çözüldükten sonra arayıp, bu geçen zamanı faturadan düşürebilirmişim.
Ha bilgisayarımda virüs de yok, onu da belirteyim olası sorunlar arasında. Şimdi bilgisayarımın kablolarına takmış durumdalar :) Artık sinirden gülüyorum. Şikayetvar'dan da sonuç alınamadı...

********************
Herkez *****e gıdıp bır dılekçe verıp ınternetı kullnmadığım donemın ıadesını ıstıyorum deyın ve açık ve net bır şekılde bır dılekce yazın.
aslında sallama yazsanızda olur sadece talebınızı net bır şekılde belırtın yeter.
İnterneti kullanmadığım dönemın iadesini istiyorum.
yazın yeter şahsen 2 defa gerı aldım odedığım parayı.
1 yllık yalın limitsiz'de 285 tl.
sonrakı yenı taahutumun ardından 20 gunluk kesıntıde 50 tl aldım dığer fırmalar koyde olmadığı ıçın mecburen kullanıyorum ama hakkımıda almayı ıhmal etmıyorum.herkese tavsıyemdır sadece ***** deyıl dığer fırmalardada sorunu çok olanlar bunu yapabılır.denemekte fayda var.
:D