Olaya çok sığ bakıyorsunuz. İçerik önemlidir, bu konuda hemfikiriz.

Fakat, bunun sitenin açılışı hızı, valid kodlama, responsive uyumlu tasarım, sitede kalma süresi, siteye doğrudan erişim oranı, sadık ziyaretçi kitlesi, kaliteli backlink stratejisi, sosyal medya performansı vb. gibi onlarca kriter sitenizin hitini ve keywordlerindeki sıralamasını etkiler.

Google sizden özgün içerik istemiyor ki, Google sizden sitenize giren ziyaretçide olumlu bir izlenim bırakmanızı istiyor ve bu sadece özgün içerikle olan bir şey değil.

Büyük haber sitelerini düşünün bi... Sosyal medya performansı ortada, kullanıcılar kendi isteğiyle yorum yapıyor, yüz binlerce doğal backlikleri var, sitelerini google aracılığı ile girenlerin oranı ile siteye doğrudan girenleri oranı neredeyse aynıdır ki bu da kalitenin göstergesidir. İşte bu yüzden çok alakasız kelimelerde (bilmem maçı hangi kanalda, özeti ya da falanca dizisi fragmanı, bölümü, hd izle türevleri) spam tanımının bile hafif kalacağı derecede illegal yöntemler uygulamasına rağmen sıralamada hala daha ilk sıradalar.