Hakan Temel adlı üyeden alıntı

Hocam sorun Super Onlinede değil bizim evin kablolarında sanırım.

Çünkü ben nerden baksanız 32 sefer aradım bu hız problemi için.

Yetkili internetimi tekrar 8 mbps çıkarttı.

Fakat böyle bir hıza erişildiğinde 5 dakikada bir bazen 1 saat sonra felan sürekli internet kopuyordu..

Bunun için aradım sorun hız arttığı için dendi.Bu problem çözülene kadar hızınızı düşürmem gerekli dediler.

Sonra Turk ******* geldi dışarda bunların internet kutusu var ona baktılar orda sorun yok dediler sorun evinizin içindeki kablolarda dendi.

Bilemiyorum nasıl çözücem ben bu sorunu :/

Kablolarda tuhaf zaten yanlışıkla değince bile kesiliyo tekrar bu kabloları birleştiriyorum felan yani kablolar açıkta zaten.


Fiber internet kullanıyor olsaydın kabloları da değiştiriyorlar. Evin içindeki falan, tüm altyapıdan onlar sorumlu. Türk *******dan muhatap olacak adam bulabilmen çok iyi, ben 1 ay uğraştım, kimseyi bulamadım, yetkili kişi istedim vermediler, Mersin'in teknik ekiplerinin numaralarını aldım ama bir kişi telefona bakmadı.
En son iptal ettirmek için müşteri hizmetlerini aradığımda bana, beni aktarabilecekleri farklı bir birimleri olduğunu, iptal etmememi söylediler. İlla iptal ettireceğini söyleyeceksin demekki. İptal ettim ben, Fibere geçtim. Büyük konuşmak istemiyorum ama şu ana kadar memnunum.
Mesela, herkes fiberin evine 2-3 haftada bağlanmadığını yazmış, ben başvurdum, 4 saat sonra bağlandı internetim.
Gelişmiş bir ülke olarak ne kadar sağlam internet sistemimiz var değil mi teknoloji çağında, bir teknoloji - webmaster forumunda konuştuğumuz konulara bak. Bu bizim utanç tablomuz. Rezil ediyorlar tüketiciyi, yazıklar olsun, ben sinir stresten hasta oldum onların yüzünden. Tüketici hakem heyetini aradım, yapabileceğimiz bir şey yok dediler, arayabildiğiniz kadar arayın dediler.
Uzun lafın kısası, seni çok iyi anlıyorum, Allah yardımcın olsun arkadaşım :) Benim de içim çok dolu :)