BrutalStar adlı üyeden alıntı

Oyun hilesi 3d motoru ile alakalı birşey değildir. Pointerlar üzerinde değişiklik yapılarak hileler yazılır, readprocessmemory ve writeprocessmemory idi yanlış hatırlamıyorsam winapi fonksiyonları. C++ ile native olarak kullanabilirsin ama eğer C# gibi daha üst düzey bir dil ile kullanacaksan dll import etmelisin.

Ben de vakti zamanında ilgilenmiştim ufak tefek trainerlar yapmıştım. Genel döngüsü şu;
Bellek adresi bulunur, bu adrese referans eden adres (pointer) bulunur. Değerler okunur ve isteğe göre güncellenir.

Hiç zor birşey değil. Tabi hackshield yazılımları kullanan oyunlarda bu zor olur.


pointer memory üzerinde bulunur zaten bunu c++veya c# d3d menu olarak ayarlarsın işte o zamanda Direct3D araya giriyor Direct3D bilmeden c++ bilmeden pointer anca cheat engine ile ufak tefek değiştirebilirsin ama Direct3D araya girdimi senin kendi kafandaki gibi şekillendirme yapabilirsin offset çok genişletebilirsin http://www.unknowncheats.me/forum/direct3d/ burada bi kaç örnek görebilirsiniz