Google Adwords Reklam verirken yaşadıgınız sorunları çözmek , verimliliği arttırmak zamandan kazanmak için bir adwords uzmanına veya bir adwords reklam ajansına ihtiyac duydunuz ve buldugunuz kişi veya kişilerin gerçekten bu konuda google tarafından gerekli eğitimi alıp almadıklarını nereden anlarsınız ?
Bu durumu google üzerinden çözmenin bir kaç basit yöntemi vardır.
Bir adwords uzmanı oldugunu söyleyen kişi size şu bilgiyi verebilmelidir.
* Google Adwords Sertifika Sınavlarına girerek kazandıgı arama ağı veya görüntülü arama ağı Serfikasını sitesinde yayınlayabilmeli veya istenildiginde size gösterebilmelidir.
* Google Adwords ajansları ise çalışanlarının sertifikaları haricinde
yeterli bütçeyi yönetebildikleri
en iyi uygulamalarda başarı gösterebildikleri
yeterli zaman diliminde adwords reklamlar için panelde gerekli bekleme süresini ( 90 gün ) geçirdiklerini
Adwords Partners rozeti alarak kanıtlamaldırlar.
Adwords ajansları internet sitelerinde partners rozetini görünür bir yere koymalı ve partners rozetine tıklandıgında ilgili ajansın google tarafından link verdiği yere gitmelidir
gidilen adreste ise Google tarafından onaylandıgı bilgisi , ajansın uzman sayısı ,deneyimli oldukları reklam ağları ,aylık bütçeleri gibi bir kaç içerik yer almalıdır.
Ajanslar için geçerli olan partners rozeti bir sahıs yani adwords uzmanı tarafından alınabilir ve kişi gerekli koşulları sağlamışsa tek başına bir google partners rozeti sahibide olabilir.
Dikkat edilmesi gerekenler nelerdir ?
* Her Adwords uzmanıyım diyene inanmayın
* Yukarıdaki koşullardan birini sagladıgından emin olun
* Gerek Gördügünüz yerde Google Adwords Türkiye 444 5674 arayıp kişi veya kişilerin gerçekten uzman veya partners olup olmadıgını sorgulayın.
Kaynak