OSakci adlı üyeden alıntı

teoride haklısınız hocam ancak bir resmi google arama sekmesine koyup ''bu resmi google arama motorunda ara'' diye taratınca aynı resmi benzer konularda kullanan binlerce site sıralanıyor.Yani demek istediğim;sadece verilen alt etiket değil,resmin kendisi de önemli.


Ben bunu özellikle denedim. Resmin adını ve her türlü etiket bilgisini sıfırlayıp google'dan aratınca sonuc vermiyor. Ama internetten buldugunuz bir resmi hiç değişilik yapmadan direk aratırsanız bir çok sonu cıkar benzer.

Zaten google bunu anlasa da, yani 2 görselin birbirne benzediği anlasa bile yazıyal alakasını çözemez. Yani şöyle düşünün bir araba tanıtımı yapan firma gösellerinde balık resmi kullanabilir. Yani bilmem nerede balıkçılık yapan birinin arabayı kullanıp konforuna hayran kaldıgını anlatan bir yazıda balık resmi de olabilir.

Görsellerin hit acısında ufak bir etkisi var. Tabi sektöre göre farkeder. Bir de medya kullanımı yazıyı güzelleştirir. Sayfaya az bi hava katar.