freelance iş ilanları

Mesajım Bulunsun v.b mesajlar hk.

29 Mesajlar 3.870 Okunma
lstbozum
smsonayhizmeti

impjix impjix WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 10.03.2013
  • Yaş/Cinsiyet 33 / E
  • Meslek Yazılım Mühendisi
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad F** A**
  • Mesajlar 2426
  • Beğeniler 809 / 814
  • Ticaret 17, (%100)
Evet hoş durmasada mecbur bende yazıyorum. Yer imi olarak eklesem yıllarca saklanmayabiliyor.

***'da 2011 in konularını buluyorum şimdi. Forum içi aratma ile veya arama motorundan bulamadığım, hatırlayamadığım konuları geri giderek yazdığım mesajlardan bulduğum çok oldu. Bu yazıdada bir arkadaşın belirttiği gibi konuyu favorilere alma gibi bir bölüm olsa güzel olur gibi.
 

 

wmaraci
reklam

isousluer isousluer Usluer Kullanıcı
  • Üyelik 05.04.2011
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Yazılım Geliştirici
  • Konum Konya
  • Ad Soyad İ** U**
  • Mesajlar 4900
  • Beğeniler 1419 / 2962
  • Ticaret 45, (%100)

keremsamet adlı üyeden alıntı

Olaylardan şikayet etmek yerine, çözüm odaklı düşünebilirsiniz. Ve hatta bu konu başlığını şikayet olarak değil, nasıl bu durumu halledebiliriz diye başlatabilirdiniz.

Benim çözüm önerim...

Beğen butonu gibi "mesajım bulunsun" butonu koyulmalı. Üye kontrol panelinde de, "mesajım bulunsun" menüsü olsun. O menü altında da o başlıklar sıralansın. Bunu gerçekleştirmek çok mu zor wmaracı için?

Beni kat. mod yapacaklar var ya, hey gidi. Neyse.


Bence de olması gereken bu. Bazen işime yarayacak konuları kaybetmemek için ben de mesajım bulunsun yazabiliyorum. Arkadaşın çözümü uygulamaya koyulsa iyi olur.

Fakat ben şunu görüyorum. Biz üyeler yönetime ne kadar istek de bulunsak da yönetim isteklerimiz ile pek ilgilenmiyor gibi geliyor bana. Aylar önce bir konu açıp birkaç öneride bulunmuştum. Sanmıyorum ki zor bir şeydi. Fakat hiçbiri icraate geçmedi. Yönetimin bu öneriyi de kâle alacağını sanmıyorum.
 

 

anilgzl anilgzl Mobilya Dekorasyon Kullanıcı
  • Üyelik 14.05.2011
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Mobilya Dekorasyon
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad A** G**
  • Mesajlar 1305
  • Beğeniler 148 / 341
  • Ticaret 33, (%100)
Genelde "mesajım bulunsun" diye atılan yorumlar sonradan göz atmak için ya da unutmamak için yapılıyor. Bu işin kolayı var. Konunun üst kısmından Seçenekler diyip Abone Ol diyecekken ilgili kişi yorum atmayı seçiyor. Belki Abone Ol butonu daha gözle görülür bir yere konulabilir ama onun haricinde bu tarz mesajları atmasını engelleyecek bir sistem kurulacağını sanmıyorum. Bu seferde bu tarz yorum atanlar cezalandırılırsa, ileride çok şikayet gelebilir.
 

 

"...bir daha gel, gel samsundan..."

bd bd WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.10.2010
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek 2
  • Konum Manisa
  • Ad Soyad B** D**
  • Mesajlar 4926
  • Beğeniler 784 / 3953
  • Ticaret 18, (%100)

isousluer adlı üyeden alıntı

Fakat ben şunu görüyorum. Biz üyeler yönetime ne kadar istek de bulunsak da yönetim isteklerimiz ile pek ilgilenmiyor gibi geliyor bana. Aylar önce bir konu açıp birkaç öneride bulunmuştum. Sanmıyorum ki zor bir şeydi. Fakat hiçbiri icraate geçmedi. Yönetimin bu öneriyi de kâle alacağını sanmıyorum.


Kâle almıyor değiliz. Hepsini görüyoruz, yapılacaklar listesine ekliyoruz. Ancak elimizdeki çok fazla iş var, o yüzden sırayla ilerliyoruz. WM Aracı bizim tek projemiz değil sonuçta.

WM Aracı için çok güzel planlarımız var. Hepsi zamanla gerçekleşecek.

Bu öneride gayet güzel ve yerinde. Yapılacaklar listesine ekliyorum.
Turkgucu21 Anil

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

Bilo Bilo WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 31.08.2012
  • Yaş/Cinsiyet 55 / E
  • Meslek Sanat Direktörü
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad M** G**
  • Mesajlar 121
  • Beğeniler 63 / 77
  • Ticaret 0, (%0)
Evet, post kasmak içinde kullanılıyor.... ama herkes aynı kefeye koyulamaz.... bende sıkça kullanıyorum "mesajım bulunsun"
bencede on numara çözüm olmuş keremsamet'in fikri

keremsamet adlı üyeden alıntı

Olaylardan şikayet etmek yerine, çözüm odaklı düşünebilirsiniz. Ve hatta bu konu başlığını şikayet olarak değil, nasıl bu durumu halledebiliriz diye başlatabilirdiniz.

Benim çözüm önerim...

Beğen butonu gibi "mesajım bulunsun" butonu koyulmalı. Üye kontrol panelinde de, "mesajım bulunsun" menüsü olsun. O menü altında da o başlıklar sıralansın. Bunu gerçekleştirmek çok mu zor wmaracı için?

Beni kat. mod yapacaklar var ya, hey gidi. Neyse.

.
 

 

Domainog.com | Seobilog.com

Fatma Fatma WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 24.02.2015
  • Yaş/Cinsiyet 46 / K
  • Meslek Anne
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad F** B**
  • Mesajlar 1499
  • Beğeniler 413 / 412
  • Ticaret 12, (%100)
Post kasmak ne onuda ogrendim googleden gereksiz mesaj atip rutbe yukseltmeye calismakmis :) ama ben mesajim bulunsun yorumu yaparken genelde mobil oluyorum pcye gecince detayli incelemek icin isime yarayan olursa daha sonra pm atip is yaptirdigim oluyor yoksa bos bos mesaj atip mesaj sayisini cogaltmak bana ne gibi bir faydasi olacakki olacaksada ben bilmiyorum vallahi :)
 

 

Kakarotto Kakarotto WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 30.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 32 / E
  • Meslek Software Developer
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** A**
  • Mesajlar 2434
  • Beğeniler 686 / 1151
  • Ticaret 1, (%100)

admin adlı üyeden alıntı

Kâle almıyor değiliz. Hepsini görüyoruz, yapılacaklar listesine ekliyoruz. Ancak elimizdeki çok fazla iş var, o yüzden sırayla ilerliyoruz. WM Aracı bizim tek projemiz değil sonuçta.

WM Aracı için çok güzel planlarımız var. Hepsi zamanla gerçekleşecek.

Bu öneride gayet güzel ve yerinde. Yapılacaklar listesine ekliyorum.


Amaçları mesajları kaybetmemekse yukarıda konu seçeneklerinde "konuya abone ol" linki var. "Mesajım bulunsun" olayının amacı da budur zaten. Yani birçok sistemde konuya cevap yazarsanız otomatik abone olmuş oluyorsunuz. Siz dilerseniz hiç mesaj yazmadan "Konu seçenekleri" linkinden "Bu konuya abone ol" linkine tıklarsınız.



Yöneticiler bu özellik üzerinde ufak bir düzenleme yapabilirler.
Eposta yerine ÖM ya da bildirim vb.

Şu link üzerinden de abonesi olduğunuz her konuya ulaşabilirsiniz.

Edit: Konu eskiymiş ya, kim hortlattıysa ben de güncel bir konu zannettim.
 

 

seomweb seomweb ceobilisim.com Kullanıcı
  • Üyelik 07.02.2014
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek Business Man
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad H** D**
  • Mesajlar 1142
  • Beğeniler 247 / 199
  • Ticaret 25, (%100)
Bence saçmada olsa mesaj mesaj dır. Tabi konuya her mesaj yazan veya siteme her giren benden bir şey alacak diye bir şey yok. Benimle iletişime geçip aylar sonra hizmet alan müşteri oldu.
 

 

iqhaber.com

CivanDemir CivanDemir Merhaba Dünya Kullanıcı
  • Üyelik 30.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Teknisyen
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad C** D**
  • Mesajlar 1500
  • Beğeniler 330 / 389
  • Ticaret 14, (%100)
Normalde konuların köşesinde bir yerde "konuyu takip et" veya "konuya abone ol" tarzında butonlar olurdu forumlarda. Burada göremedim onu.

Ek olarak: Şimdi gördüm. Varmış.
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al