Asus, monster'ın aksine notebook pazarında lider isimlerden birisidir. Her şey notebook değildir bence, teknik serviste aynı şekilde önemlidir. Cihazın arızaya bırakıldıktan sonra ki geçen süre, en ufak şeyde ücreti size ödetmeye çalışmaları. HP ve ASUS bu konuda iki ciddi firmadır. Müşteri memnuniyeti esastır. HP'nin bu kadar göze batma nedeni aslında satış rakamlarıdır. Monster 1.000 ürün satıyor, 1 cihazı arızalanıyor ama hp 10.000.000 ürün satıyor, 1.000 cihazı arızalanıyor; insanlar da bu tablo karşısında, hp'nin arızalı cihaz sayısı daha fazla diyor ve kötülemeye başlıyor. Ayrıca teknoloji biraz da şans işidir, sıfır aldığınız apple ürünleri bile arızalı çıkabiliyor kutusundan. Bu nedenle önemli olan, satış sonrası hizmetlerdir. Bence cihazdan çok bunu araştırınız.