Arkadaşlar benzer bir durumu ben de yaşadım. 4 Mart'ta iptal talebinde bulundum, hattımın iptali 13 Mart'ta gerçekleşti, bu arada SüperOnline kullanıyordum zaten 2 Mart'tan bu yana, ama *****'in faturasını da ödedim.
Şimdi arkadaşım öncelikle, hattını iptal etmen için Türk *******'a dilekçe vermeni, ve dilekçenin verildiği günden itibaren iptalinin geçerli olduğunu söylüyorlar, ama böyle bir dilekçe ile hattın iptal olmayacağını da yine müşteri hizmetleri söyledi bana. Ama onun öncesinde defalarca, ıslak imzanın verilmemesi dolayısı ile Türk *******'a davet edildik.
Bir de işin kötü yanı hat babamın üzerine, dedemse çok ağır, yatalak kanser hastası, babam ona bakarken defalarca bu işlemlerle uğraştı, bunu da anlattık kendilerine...
İşin özetine gelince, gidip görevliye iptal etmek istediğini söylediğinde senin için bir form dolduracak. Sonra işlemler başlayacak. Seni defalarca arayıp neden iptal etmek istediğini soracaklar, sana bir sürü kampanya indirim hakkı falan tanıyacaklar. Ama bu arada konuşmaların kaydı da ellerinde var. Biraz sert davranmazsan da zor iptal edersin. 1 ay önce yaşadığım için bunları, bu şekilde yapman gerekiyor, taahhüt ödedik bir de 175 TL, onu süperonline faturasından düşeceğiz şimdi.